به مناسبت هفته شوراها ، هفتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر یزد با حضور اعضای دور اول ، دوم و سوم شورای شهر ، اعضای شورای اسلامی شهر آران وبیدگل كاشان و شهردار یزد برگزار گردید.

در این جلسه مرتضی شایق رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن خیرمقدم به میهمانان ، و با اشاره به گزارش عملكرد دور چهارم شورای شهر گفت : بودجه سال 93 شهرداری بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری «فرهنگ ، اقتصاد و مدیریت جهادی‌« مصوب شده و در این بودجه بافت تاریخی ، رفع مشكلات ترافیكی شهر ، احداث و احیا فضای سبز شهری در راستای افزایش سرانه آن و BRT و غیره اتخاذ گردیده است.

وی اولویتهای شورای شهر را در سال 93 اتمام پروژه های نیمه تمام دانست و خبرداد: در حال حاضر بلوار آیت الله خاتم در دستوركار شهرداری منطقه دو قرار گرفته و به صورت جدی در حال پیگیری می باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد اظهارامیدواری كرد كه در دور چهارم شورای شهر بتوانیم تصمیمات موثری با همكاری و همراهی مسئولین استان برای شهر اتخاذ نماییم.

در این جلسه اعضای دورقبل شورای اسلامی شهر پیرامون مسائل شورا و شهر پیشنهادات و انتقادات خود را عنوان و دیگراعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مطالبی را نیز بیان كردند.

در ادامه این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر آران وبیدگل كاشان مطالبی را در خصوص میهمان نوازی و برخورد خوش مردم یزد عنوان نموده و در پایان مقرر گردید در آینده نزدیك بین دو شهر همكاری هایی درجهت تبادل تجربیات مسائل فرهنگی و عمرانی صورت گیرد.

 




سای

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا