نائب رئیس شورای اسلامی در حاشیه تجمع گروهی از مردم در محل صحن علنی شورای اسلامی بافق در رابطه با جلسه خود در تهران گفت: من به عنوان نماینده شورای شهر بافق در جلسه دیروز و دیشب شرکت کردم.

 محمد رنجبر افزود: در این نشست استانداریزد .بابایی معاون برنامه ریزی، جوکار نماینده مردم یزد ، زارع زاده نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت سنگ آهن حضور داشتند که با آقایان الستی و شهبازی عضو هیت مدیره شرکت سنگ اهن مرکزی بافق و صندوق بازنشستگان فولاد انجام شد.
با وزیر صحبت نشد

 نائب رئیس شورای اسلامی بافق افزود: فعلا به نتیجه ای که قطعی باشد و بتوانیم آنرا مطرح کنیم نرسیدیم.

رنجبر گفت : از سوی استاندار ، نماینده یزد و بافق و سایر دوستان و آقای عسکری مشکلات مطرح شد ولی هنوز به نتیجه ای که بتوانیم مطرح و اعلام کنیم نرسیدیم.

وی از پیگیری های مسئولان استان و شهرستان به ویژه استانداریزد ، معاون محترم.مدیر کل حوزه استانداری.رییس دفتر جوکار وعسکری مدیرعامل تشکر کرد.

 پیامکی که عصر روز یکشنبه به مردم ارسال شده را تکذیب می کنم

 رنجبر بیان داشت : پیامکی هم که دادند از نظر ما مردوداست و تکذیب می کنیم چون هنوز به نتیجه نرسیدم و موضوعی هم اعلام نشده است.

وی گفت: در سفر به تهران با وزیر صحبت نشد ولی با مشاور حقوقی سازمان خصوصی سازی و معاون رایزنی هایی شد و قول پیگیری داده شدهاست.

نائب رئیس شورای اسلامی افزود : احتمالا تعهدات صندوق در قالب تشکیل یک متمم قرارداد و امیدنامه اصلاح شود.

وی تصریح کرد:  همه حاضران از استان و شهرستان و استاندار یزد و نمایندگان مردم یزد بافق درمجلس شورای اسلامی پیشنهاد کردند واگذاری سهام ۲۸٫۵ درصد چند ماهی فعلا لغو شود تا سازو کارهای مشخص اندیشه شود که به نحو مطلوب هم رضایت مردم باشد و هم سود آن و به صلاح مردم و شهر بافق صرف شود.

 جوکار دوشنبه با جهانگیری معاون محترم رئیس جمهور، در مجلس صحبت می کند.

رنجبر گفت : جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی قرار است روز دوشنبه در مجلس شورای اسلامی با مهندس جهانگیری معاون رییس جمهوری در این رابطه صحبت می کند.

وی افزود: طبق گفته اقای استانداریزد موضوع ۲۸٫۵ درصد در طی نامه ای قبلا هم تذکر دا ده شده که باید تعویق بیفتدو در فرابورس واگذار نشود.

وی از مردم فهیم خواست چند روزی دست نگه دارند و خویشتن داری کنند وبه مسولان شهر اعتماد کنند چرا که که نتیجه به صورت شفاف اعلام می شود.

  پی نوشت :

” عصر روز یکشنبه پیامکی بر روی گوشی های تلفن همراه به شرح ذیل ارسال شد:

مدیریت محبوب و فداکار شرکت سنگ اهن مرکزی بافق جناب آقای حاج جواد عسکری و جناب آقای محمد رنجبر نماینده محترم مردم در شورای شهر بافق:

همت والایتان در احقاق حقوق بافق و توقف خصوصی سازی قطعا برگ زرینی است در لوح افتخارات به مردم شهید پرور بافق .

خسته نباشید

(جمعی از جوانان غیور بافقی)”

 

که  این پیام توسط شورای شهر بافق تکذیب شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا