به نام خدا

به گزارش خبر نگاریزد فردا جلسه هم اندیشی مسئولین استان و اصحاب فرهنگ در استانداری یزد با حضور امام جمعه محترم ، استاندار محترم و نماینده محترم دفتر مقام معظم رهبری تشکیل شد .

این گزارش می افزاید در این جلسه تقریبا تمامی نیروهای فرهنگی استان حاضر بودند شاید می توان گفت چنین صحنه ای را فقط به برکت حضور مقام معظم رهبری می شد مشاهده کرد. از مسئولین رسانه ها و مطبوعات گرفته تا مسئولین آموزش و پرورش استان و دانشگاهها ی استان همه حاضر بودندالبته جای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خیلی خالی بود!

در شروع جلسه بعد از قرائت قران استاندار محترم ضمن خیر مقدم به افراد حاضر درجلسه هدف از تشکیل جلسه را بیان خبر حضور رهبر انقلاب و هم اندیشی در رابطه با موضوع مهندسی فرهنگی دانست . ایشان استفاده ار تمامی توان برای ایجاد شور و نشاط و جشن برای استقبال از رهبر را ضروری دانست.

در ادامه امام جمعه محترم استان حجه الاسلام صدوقی با تبریک پیشاپیش عید سعید غدیر خم بیان داشتند که خدا نیز پیشا پیش عیدی مردم استان یزد را داده است و ان مژده حضور مقام معظم رهبری به استان شهید پرور یزد بود.

ایشان بیان داشتند که کسی به استان یزد می اید که همه قوای دیگر مشروعیت خود را این جایگاه می گیرند و ما آنچه در توان داریم باید انجام دهیم هرچند آنچه حق ایشان است اصلا در توان ما نیست اما باید تا آنجا که توان داریم قدم برداریم و اگر از من پرسیده شود از این سفر چه بهره ای می گیرید خواهم گفت بهره معنوی و روحانی بالاترین بهره  خواهدبود .

ایشان در ادامه بیان داشتند که باید برنامه ریزی کنیم که چطور می شود از امکانات مردمی استفاده کرد چرا که مردم همیشه جلو تر از ما بوده اندو امیدواریم این زمینه فراهم شود.

در ادامه آقای پاک سرشت  نماینده دفتر مقام معظم رهبری از پیشنهاد استارت خوردن اجرای مهندسی فرهنگی در استان یزد استقبال نموده و دلیل آنرا توانمندیهای استان بیان نمود ایشان در ادامه بیان داشت نیاز نیست همه جا را از بنر پرکنید بلکه همان روشهای سنتی چراغانی و پارچه نویسی ها ی مردمی بسیار مناسب است

 

در ادامه جلسه حاضرین در جلسه ایده ها و پیشنهادهای خود را در رابطه با مهندسی فرهنگی بیان نمودندو جلسه با ارائه رهنمودهای امام جمعه محترم استان و جمع بندی مطالب ارائه شده توسط استاندار محترم به پایان رسید.

 

 

 

 

 


 یزد فردا

 

 

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا