گردهمايي روحانيون استان يزد در رابطه با سفر مقام معظم رهبري برگزار شد

يزدفردا"گردهمايي روحانيون و ائمه جماعات مساجد استان يزد در رابطه با سفر مقام معظم رهبري به اين استان، روز دوشنبه برگزار شد.

به گزارش ايرنا، نماينده ولي‌فقيه و امام جمعه يزد در اين گردهمايي با اشاره به اهميت و جايگاه والاي عيد غدير گفت: در اين روز، پيامبر اسلام (ص) امير مومنان را به جانشيني خود منصوب كردند و با اين عمل حضرت ، رسالت كامل شد.

حجت‌الاسلام و المسلمين " محمدعلي صدوقي " افزود: اگر اين ابلاغ ولايت انجام نمي‌شد ، رسالت همه انبيا بي‌ثمر و بي‌نتيجه مي‌ماند.

وي ، با اشاره به در پيش بودن سفر مقام معظم رهبري به استان يادآور شد:
اعلام آمادگي اقشار مختلف مردم و هيات‌ها براي سفر معظم له نشان‌دهنده عشق مردم به مقام عظماي ولايت است.

صدوقي همچنين از روحانيون خواست در مورد سفر مقام‌معظم رهبري‌اطلاع رساني مناسبي داشته باشند.

امام جمعه يزد گفت: اطلاع‌رساني مناسب به طور يقين موجب حضور گسترده مردم در مراسم استقبال از ايشان خواهد شد.

استاندار يزد نيز در اين‌مراسم با اشاره به جايگاه ويژه و ممتاز روحانيت در طول تاريخ گفت: روحانيت در قبل و بعد از پيروزي انقلاب ، زمان جنگ و در حال حاضر نقش اساسي دارند.

" محمدرضا فلاح زاده " افزود: روحانيون با راهنمايي‌هاي خود، ثاثير بسيار زيادي در برگزاري باشكوهتر سفر مقام معظم رهبري به استان خواهند داشت تا بتوانيم از وجود ايشان بالاترين استفاده معنوي را ببريم.

وي از انجام تبليغات و اطلاع‌رساني گسترده توسط بسيجيان و هيات‌هاي مذهبي در سطح استان خبر داد و گفت:اقشار مختلف مردم استان‌براي حضور اعلام آمادگي كرده‌اند و حتي كاروانهايي از شهرهاي رفسنجان، اقليد و آباده با پاي پياده براي ديدار رهبر به اين استان خواهند آمد .

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا