مقارن با هفته سلامت و در راستای استفاده از فناوری‌ اطلاعات در مدیریت بهداشت شهر یزد، شهرداری یزد و مرکز بهداشت استان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری یزد، در جلسه‌ای که روز گذشته با حضور معاون اداری مالی شهرداری یزد، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان و مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری یزد برگزار شد، تفاهم‌نامه استفاده از فناوری‌های جدید در مدیریت اطلاعات مکانی و توصیفی منعقد گردید.

در این جلسه معاون اداری مالی شهرداری یزد سامانه جامع اطلاعات مکانی شهرداری یزد را زیربنای ارتباط مجازی و خدمات‌دهی بهتر و مستمر ارگان‌های عضو در سامانه به شهروندان عنوان کرد و افزود پس از افزایش لایه‌های مکانی مراکز ارائه‌دهنده خدمات بهداشتی درمانی شهر یزد به این سامانه مدیریت بهتری بر روی خدمات بهداشتی به مردم صورت خواهد گرفت.

سید علی مشتاقیون گفت کلیه آمار بیماری‌ها بر اساس ملک در سطح شهر یزد پس از تکمیل سامانه قابل برداشت خواهد بود.

رئیس مرکز بهداشت استان نیز ابراز امیدواری کرد با اجرای این سامانه خدمات‌دهی به شهروندان و مدیریت بهتر مراکز درمانی بر اساس نوع بیماری‌های موجود در حیطه خدمت‌دهی این مراکز به نحو بهینه و شایسته مردم شهر صورت پذیرد.

شایان ذکر است پیش از این تفاهم‌نامه تبادل اطلاعات توصیفی و مکانی مابین شهرداری یزد و سازما‌ن‌های آب و فاضلاب، توزیع برق، ثبت اسناد، اداره پست، پلیس راهور استان و سازمان آموزش و پرورش منعقد شده است. 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا