استاندار یزد از چند پروژه مختلف در زمینه منابع طبیعی، امور سلامت و بهداشتی- درمانی و طرح های مربوط به توسعه مناطق تفرجگاهی و گردشگری استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، سید محمد میرمحمدی، صبح پنجشنبه 4 اردیبهشت ماه، ابتدا از طرح اجرای فاز دوم کمربند سبز شهر یزد دیدار کرد و در جریان توضیحات مدیر کل منابع طبیعی استان قرار گرفت.
وی سپس با حضور در محل ساخت مجتمع عظیم بیمارستان صنعت که با مشارکت تنی چند از پزشکان استان و بخش صنعتی در حال اجراست، از نزدیک در جریان نحوه اجرا، مراحل ساخت، خدمات این بیمارستان در آینده و مشکلات و مسائل آن قرار گرفت.
میرمحمدی سپس با حضور در شهرستان تفت، از بخشهای مختلف در دست اجرای مجتمع تفریحی- گردشگری مهر ارم، وابسته به بخش خصوصی بازدید کرد.
وی درادامه با حضور در بافت قدیم روستای اسلامیه، از بخشهای مختلف این بافت سنتی- تاریخی دیدار کرد و در جریان توضیحات مسئول بنیاد مسکن استان نسبت به روند احیاء و بهسازی این بافت قرار گرفت.
عالی ترین مقام اجرایی استان، سپس با همراهی فرماندار تفت و مدیر کل منابع طبیعی استان، در منطقه تفرجگاهی چشمه تا مهر اسلامیه حضور یافت، و گزارشی از روند اجرای پروژه توسعه این منطقه تفرجگاهی را دریافت کرد.
وی در این دیدار، از مدیر کل منابع طبیعی استان خواست، تا با برنامه ریزی لازم، زمینه کاشت ماهانه 20 هکتار از اراضی این منطقه را فراهم نموده و با ساخت امکانات و تجهیزات مورد نیاز،محیطی مناسب برای استفاده مردم و علاقه مندان سراسر استان فراهم آورد.
استاندار یزد همچنین از منطقه تفرجگاهی و گردشگری دره گاهان تفت نیز بازدید کرد. میرمحمدی در این بازدید، پتانسیل موجود در این منطقه را برای جذب گردشگر بسیار بالا دانست و از فرماندار تفت و دیگر مسئولین خواست تا زمینه لازم را برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوص به منظور توسعه این منطقه فراهم آورند.
وی سپس از منطقه موسوم به بام تفت دیدار کرد و گزارشی از اهداف طرح گردشگری این منطقه را از زبان سرمایه گذاران و مسئولین منطقه استماع نمود.
استاندار یزد در پایان این بازدید چند ساعته، از پروژه احیاء و بازسازی خانه تاریخی و ثبت شده صدری تفت بازدید کرد و در جریان گزارش سرمایه گذار بخش خصوصی این پروژه در راستای رونق امر گردشگری و ایجاد یک فضای تفریحی مناسب برای خانواده ها قرار گرفت.
گفتنی است در این بازدیدها، استاندار یزد را معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری،معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري، مدیر کل منابع طبیعی استان، فرماندار تفت و دیگر مسئولین مربوطه شهرستان و استان همراهی می کردند.

 




 


 


 











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا