تاکید بر سیره شناسی و فضایل عالیه بانو فاطمه زهرا (س) در نشست هم اندیشی مسئولان استانداری در خصوص برنامه های هفته زن، به عنوان محور برنامه های این هفته در استان مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "عباسعلی رضایی" روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی در خصوص برنامه های هفته زن با بیان اینکه، هدف ما از این هم اندیشی در وهله اول، ترویج خط مشی و روش زندگی بانو حضرت زهرا (س) است، گفت: بر این اساس، برنامه هایی که به مناسبت میلاد ایشان در نظر داریم با تاکید بر الگو قرار دادن بانو حضرت زهرا (س) در میان بانوان استان خواهد بود.
وي با ارائه پیشنهاداتی در خصوص ارتقای کیفی برنامه های این هفته به مدير کل امور بانوان و خانواده استانداری، از مدیران این بخش خواست که برنامه های در دست اجرای خود را به سایر دستگاه های اجرایی استان ابلاغ و این گونه برای ارتقای برنامه های این هفته، بانوان سایر دستگاه های استان را برای تحقق این مهم با استانداری همگام کنند.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری نیز برنامه ها در دست انجام برای گرامیداشت این هفته را عنوان کرد.
"فخر السادات خامسی هامانه" از برگزاری مراسم روز زن ویژه بانوان شاغل در دستگاه های استان، فرمانداری ها و استانداری طبق سال های گذشته و همچنین مراسم عمومی روز زن برای همه بانوان با همکاری تشکل های استان خبر داد.
در این جلسه، آنچه به عنوان پیشنهاد از سوی مدیران مرتبط استانداری در خصوص برنامه های هفته زن مطرح شد، به کار گیری بانوان فعال همه دستگاه های اجرایی استان در بدنه فعالیت ها، طراحی شعاری استانی متناسب با این روز، وجود پیوست فرهنگی همراه با سخنرانی و بسته های فرهنگی، حضور در برنامه های گفت و گو محور رادیو یزد و مواردی از این دست بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا