بسم رب الشهداء والصدیقین

سلام بر آنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم، قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم، به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند.

 سلام بر شهدا !

شهادت شهد شیرین وصال است که جز واصلان حقیقی بدان دست نمی یابند وواصلان حقیقی کسی جز شهدا نيستند آنان شجره های طیب جنت هستند که با الحان ملکوتی خویش بهشتیان را متنعم می کنند، نسیم جنت از وادی عشاق جان بر کف می گذرد وعطر خویش را از وادی شقایق  های خونین باز می گیرد و عطر جنت عصاره عطرخونین آنان است. ای غواصان دریای بلا عنایتی کنید که شاید به یمن نظر شما این دل های بی نور به نور شما روشن شود واین دلهایمان رنگ بوی شما را گیرد که دلی که نور شما در آن نباشد کویری است بی آب وعلف که جز شیاطین در آن لانه نمی کنند.

یاد شهیدان، یادبود ارزشهای انسانی است، و گرامیداشت آنان، تجلیل از برترین خصال بشری است لذا شوراي اسلامي شهر يزد برخود واجب و لازم مي داند تا خون پاك لاله زارهاي اين خطه را گرامي بدارد و از همه هموطنان غيور و ايثارگر مي خواهد درسهاي ايثار و شهادت را الگوي خود قرار دهند و تا پاي جان براي حفاظت از ارزشهاي انساني و اسلامي مقاومت نمايند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا