آیت‌الله سیدمحمد حسینی قزوینی مدیر شبکه جهانی ولایت از نمایشگاه فاطمیه( حریم حوراء) در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد یزد بازدی نمود.

وی در این بازدیداز مراحل ساخت و تجهیز نمایشگاه حریم حوراء در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد یزد بازدید و باروند برگزاری این نمایشگاه بزرگ آشنا شد.
وی همچنین طی سخنانی با بیان روایت های تاریخی در مدح حضرت زهرا(س) تاکید کرد: تلاش شود تا بازدید کنندگان از این نمایشگاه با فرهنگ فاطمی و شبهات آن آشنایی بیشتر پیدا کنند.
مدیر شبکه جهانی ولایت  با اشاره به  الگو گرفتن از کلام حضرت فاطمه و دعاهای آن حضرت با الهام از صحیفه فاطمیه از شخصیت والا و برجسته ایشان در زندگی فردی و اجتماعی و تقویت انگیزه دینی و باورهای اسلامی از برگزار کنندگان نمایشگاه حریم حوراء درخواست انتقال و اشاعه مفاهیم فاطمی به بازدید کنندگان را مورد تاکید قرارداد.
بنابراین گزارش، این نمایشگاه از 22 اسفند 92 الی 15 فروردین 93 در معرض بازدید عموم می باشد. ساعات بازدید از نمایشگاه نیز18 الی 23 اعلام شده است.
براساس این گزارش، حریم حورا نمایشگاهی است که در نظر دارد از ولادت حضرت زهرا (ص) تا شهادت آن حضرت را در بخش‌های مختلف نمایشگاهی ارائه کند.این پروژه در بخش‌های کعبه، ولادت حضرت محمد (ص)، واقعه غدیر، رحلت پیامبر (ص)، سقیفه بنی‌ساعد، باغ فدک، کوچه‌های بنی هاشم، خانه حضرت زهرا (س)، قبرستان بقیع همچنین ماکت در شکسته منزل علی ابن ‌ابیطالب (ع) برای ارائه ماجرای شهادت حضرت زهرا (س) و سیر تاریخی این واقعه جانگداز نیز یکی از نقاط برجسته این نمایشگاه است.
همچنین فضای سفره هفت سین نیز با محوریت امام زمان (عج) در این پروژه نمایشگاهی برپا می‌شود.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا