همزمان با سالروز در گذشت آيت الله كاشاني (22 اسفند)؛  نمايشگاه اسناد مرتبط در سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان، گشايش يافت.

 در ادامه برپايي نمايشگاه هاي مناسبتي  توسط مركز اسناد و كتابخانه ملي استان،  هم اكنون اسناد مرتبط با آيت الله كاشاني  در تالار سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان به  نمايش درآمده است.

اعلامیۀ صنف بزار بابل در اعلام پیروی از آیت­الله کاشانی و بستن مغازه­ها برای شرکت در تظاهرات ملی و مذهبی علیه دولت انگلستان، گزارش تلگرافی شهربانی اراک در بارۀ تحصن مردم در پشتیبانی از دولت مصدق و ارسال تلگراف به آیت­الله کاشانی، قطعنامۀ آیت­الله کاشانی برای حمایت از فلسطینیان ضمیمۀ روزنامۀ دنیای اسلام، مخالفت انجمن مرکزی انتخابات با صدور اعتبارنامه برای آیت­الله کاشانی به دلیل تجاوز سن ایشان از 70سال، اعلامیۀ آیت­الله بروجردی در حمایت از مبارزۀ آیت­الله كاشاني از ديگر اسناد موجود در اين نمايشگاه مي باشد.

گفتني است اين نمايشگاه تا تاريخ 25اسفند ماه همه روزه از ساعت 8تا20 در محل تالار خانه لاري ها واقع در خيابان امام خميني(ره)، محله فهادان پذيراي عموم خواهد بود.

گفتني است اين مديريت در نظر دارد همزمان با زادروز پروين اعتصامي(25اسفندماه)، سالروز ملي شدن صنعت نفت(29اسفند) و در ايام عيد باستاني نوروز نمايشگاه هاي مناسبتي ديگري را برگزار نمايد كه متعاقباً به شهروندان گرامي اطلاع رساني خواهد شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا