نمایشگاه دستاوردهای علمی ، هنری و پژوهشی دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان گشایش یافت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، در مراسمی با حضور " احمد شیرزاد " مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از دست اندرکاران تعلیم و تربیت ، فرهنگیان ، پیشکسوتان و دانش آموزان ، نمایشگاه دستاوردهای علمی ، هنری و پژوهشی دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان استان یزد در پژوهشگاه آیت الله خاتمی بر پا شد .

به گفته ي رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان ، مرحله اول این نمایشگاه به دانش آموزان پسر دبیرستان های دور اول و دوم استعدادهای درخشان اختصاص داده شده و این عزیزان آثار و تحقیقات خود را در زمینه های طراحی ، نقاشی ، موسیقی ، هنرهای نمایشی ، هوا و فضا ، تشریح برخی موجودات ، رایانه ، بازی های رایانه ای ، هوش ریاضی ، نرم افزار و ... در قالب 30 غرفه به نمایش گذاشتند .

" اکرم نجم " افزود : در مرحله بعدی این نمایشگاه که از روز یکشنبه برپا خواهد شد دانش آموزان دختر مراکز سمپاد ، دستاوردهای خود را به معرض دید عموم خواهند گذاشت .

وی بيان داشت : این نمایشگاه همه روزه صبح ها از ساعت 8 لغایت 14 پذیرای بازدید فرهنگیان و دانش آموزان علاقه مند می باشد .

اضافه می نماید در مراسم افتتاح این نمایشگاه مدیر کل آموزش و پرورش ، معاون  پرورشی و فرهنگی مدیر کل ، مدیر ناحیه 2 آموزش و پرورش نیز حضور داشتند و از قسمت های مختلف آن بازدید کردند .

 

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا