مرحله اول مسابقات علمي - عملكردي معلمان ابتدايي به منظور بالا بردن توان علمي و عملي آموزگاران و آشنايي بيشتر آنان با مفاهيم و دانستني هاي رياضي و علوم در تمام نواحی شهرستان ها و مناطق استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش استان يزد ، رئيس گروه آموزش ابتدايي دوره دوم اين اداره كل اظهار داشت : مسابقات علمی - عملکردی معلمان به صورت گروه های شش نفره در دروس ریاضی و علوم ، برگزار گردید .

" محمد رضا میرجلیلی " ، هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقای توانمندی معلمان در به كارگيري وسايل و امكانات آزمايشگاهي و كمك آموزشي و كاربرد آنها در آموزش ، آشنایی با انواع سئوالات عملکردی نظیر شبیه سازی شده ، کتبی ، شناسایی و نمونه کار ، بالا بردن سطح علمي معلمان و همچنین ایجاد شور و علاقه در بین فرهنگیان دانست .

وي افزود : این مسابقات داراي دو مرحله منطقه ای و استانی است و تیم هاي برتر هر منطقه به مسابقات استانی که در اواخر فروردین ماه برگزار می گردد راه پیدا می کنند .

مير جليلي اظهار اميدواري كرد با برگزاری چنین مسابقاتی ، نگرشی نو و علاقه ای وافر در بین معلمان در جهت بهبود عملکردشان پدید آید .

 

***

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا