به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، نشست توجیهی مدیران مدارس مجری طرح اسکان نوروزی آموزش و پرورش ناحیه یک یزد برگزار شد .

معاون توسعه منایع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش در این مراسم ، مدیران مدارس را تکیه گاه اصلی دستگاه تعلیم و تربیت خواند و افزود : شما  مدیران مدارس محور آموزش و پرورش و نماد و سمبل تعلیم و تربیت هستید .

" علی دهقان بهابادی " مدیران مدارس را به هدف گذاری ، صداقت ، تعامل ، همفکری ، توجه به کار گروهی و رواج تفکر منطقی توصیه کرد و گفت : روحیه خدمتگزاری ، ارائه خدمت بی منّت به دیگران و تکریم ارباب رجوع از جمله اصولی است که همواره مد نظر متولیان امر تعلیم و تربیت بوده است .

دهقان بهابادی ، یزد را  شهر یادگاران کهن  با میراث فرهنگی غنی دانست و تصریح کرد : مردم این دیار به دینداری ، صداقت و میهمان نوازی شهره اند و نحوه ارائه خدمات ما در ایام نوروز باید نشان دهنده ی این فرهنگ غنی باشد .

وی ، مدیران مدارس را به فراهم آوردن ارائه خدمات مناسب به همکاران فرهنگی و سایر عزیزانی که یزد را برای مسافرت نوروزی خود انتخاب کرده اند ، سفارش کرد و افزود : سعی کنید شرایطی فراهم سازید تا خاطره ی این حضور برای میهمانان نوروزی ماندگار شود . 


مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا