در مراسمی با حضور مدیران برجسته سیاسی،فرهنگی و ورزشی استان یزد،از ورزشکاران قهرمان و افتخارآفرین باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان،تجلیل وقدردانی شد. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان،در شب پرشکوه قدردانی از قهرمانان ورزشی باشگاه پیشگامان،مدیران برجسته استان یزد از بخشهای مختلف در کنار ورزشکاران و مدال آوران پیشگامانی گردهم آمدند تا آیین تجلیل از فرزندان پرتلاش این مرز و بوم در پایان یک سال افتخارآفرینی را به صحنه ماندگاری از قدرشناسی و سپاسگزاری تبدیل کنند.

مراسم"تجلیل از ورزشکاران و افتخارآفرینان باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان"همزمان با 20 اسفندماه سالروز تاسیس باشگاه در فضایی صمیمی و با حضور همه افتخارآفرینان ورزشکار پیشگامانی در رشته های دوچرخه سواری،والیبال، شنا،واترپلو و هندبال و خبرنگاران رسانه جمعی برگزار گردید.

در کنارمهندس قمری،رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشور که میهمان ویژه این مراسم بود مدیران و مسئولین برجسته استان همچون دکتر طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد،دکتر بابایی معاون برنامه ریزی  استاندار و رییس هیئت دوچرخه سواری یزد،مهندس رضایی معاون توسعه مدیریت استاندار و رییس هیئت والیبال یزد،مهندس عبداللهی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری یزد،مهندس سیفی فرماندار یزد،مهندس دهقان مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان یزد،مهندس پاک طینت مدیر روابط عمومی استانداری یزد،مهندس رضایی نژاد مدیر عامل  گروه تعاونی پیشگامان،کمالی فرماندار اردکان،باغستانی رییس هیئت شنای استان یزد،حسینی معاون اداره ورزش و جوانان استان یزد،خوشنویس رییس هیئت هندبال یزد،کارگر و فتح آبادی روسای اداره ورزش و جوانان شهرستانهای اردکان و مهریز و مدیران عامل شرکتهای گروه تعاونی پیشگامان در این مراسم حضور داشتند.

پیشکوهی پور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان که در واقع میزبان این مراسم بود در سخنانی ضمن عرض خیرمقدم به حضار،گزارش کوتاهی از روند موفقیتهای باشگاه پیشگامان در سال 92 ارائه کرد و از همه کسانی که در طول یکسال گذشته همراه و همگام با باشگاه پیشگامان در این موفقیتها تاثیرگذار بوده اند قدردانی کرد. مهندس رضایی نژاد مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان نیز در سخنانی پیشگامان را یک تفکر تعاونی دانست که توانسته است با ارائه مدل جدید اقتصادی از سرمایه های خرد مردم پروژه های بزرگ ملی را به ثمر برساند.

مهندس قمری،دکتر طالبی،دکتر بابایی،مهندس رضایی و مهندس دهقان دیگر سخنرانان این مراسم بودند که هرکدام در سخنان کوتاهی از ورزشکاران و قهرمانان پیشگامان تقدیر نمودند.

تجلیل و قدردانی از قهرمانان تیم دوچرخه سواری پیشگامان که قهرمانی جام باشگاههای آسیا و مسابقات لیگ برتر کشور را در سال 92 در کارنامه خود دارند اولین بخش از مراسم تجلیل بود.در ادامه از کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال پیشگامان شفق اردکان که امسال ضمن صعود به لیگ برتر قهرمان لیگ دسته یک کشور شده بودندتجلیل بعمل آمد.

 قدردانی از قهرمانان 11 و 12 سال واترپلو پیشگامان در مسابقات آینده سازان کشور ،تجلیل از تیم نوجوانان والیبال که حایز مقام سوم مسابقات کشور شده بودند و تیمهای نوجوانان والیبال و هندبال پیشگامان که در مسابقات استانی به مقام اول رسیده بودند از دیگر بخشهای این مراسم بود.

تجلیل و قدردانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه که حضور پررنگی نیز در این مراسم داشتند از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در پایان این آیین باشکوه از مهندس رضایی نژاد مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان از سوی هیئت دوچرخه سواری استان،تیم والیبال پیشگامان شفق اردکان،هیئت هندبال استان با تقدیم هدایای قدردانی شد.

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا