: به پاس خدمات چندين ساله 46نفر از كاركنان بازنشسته فرودگاه شهيد آيت الله صدوقي يزد، مراسم تقدير و تجليل از آنها در سالن كنفرانس شهيد دانش پرورفرودگاه يزد و با حضور وطن خواه ، مديركل و تعدادي از مسئولين فرودگاهي در روز چهارشنبه مورخ21/12/92برگزار شد.

مديركل فرودگاههاي استان يزد در این مراسم گفت: بازنشستگان سرمایه های اجتماعی و گنجینه هایی از تجربه و دانش در هر سازمان و اداره محسوب می شوند.

سعداله وطن خواه  به فعالیت های انجام شده این فرودگاه در بخش های مختلف صنعت هوانوردي، آموزشی، فرهنگی وعمراني اشاره کرد و افزود: خدمات و توسعه فرودگاه مرهون تلاش و زحمات بازنشستگان است.

وی هدف از برگزاری این مراسم را تشکر و قدردانی و تجلیل از بازنشستگان دانست و اظهار داشت:  تجربیات بازنشستگان سرمایه گرانبهایی برای ما محسوب می‌شود و می‌تواند نقش موثري را در رشد و توسعه فرودگاهها به همراه داشته باشد.

ايشان خاطر نشان کرد: تجربیات شما بازنشستگان در کنار جوانان می تواند منشاء اقتدار نظام جمهوری اسلامی و رشد تحولات جامعه باشد.

وطن خواه اظهار داشت: مسئولين و کارکنان این فرودگاه باید به طور مستمر با بازنشستگان ادارات خود جلساتی برگزار و از تجارب ارزشمند آنها به بهترین نحو ممکن در پیشبرد برنامه های اداری استفاده کنند.

در ادامه برنامه تني چند از بازنشستگان با بیان برخی مشکلات و مطالبات و نقطه نظرات خود تقاضای توجه ویژه مسئولان به امور بازنشستگان را داشتند.

گفتنی ایست در پایان این مراسم از بازنشستگان گرامي تجلیل و از طرف مديركل فرودگاههاي استان يزد هدايايي به رسم يادبود تقديم گرديد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا