بسته ی آموزشي و تربيتي نوروز سال 1393 با عنوان قاصدک بهار تهیه گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد و به نقل از معاونت آموزش ابتدایی این اداره کل ، بسته آموزشي و تربيتي نوروز سال 1393 با عنوان قاصدک بهار با هدف غنی کردن اوقات فراغت و یادگیری مستمر در تعطیلات نوروزی ، جهت دانش آموزان مقطع ابتدایی استان یزد تهیه گردید .

" محمد حسن رادمنش " اظهار داشت : این بسته که با تلاش سرگروه های آموزشی استان و در راستای عمل به سند تحول بنیادین و برنامه درس ملی و سیاست های جدید آموزش و پرورش مبنی بر ایجاد زمینه ها و فرصت های یادگیری در محیط طبیعی و عمل به پیشنهاد ریاست محترم جمهور در تقویت مهارت انشا نویسی ، بحث و گفتگو و كتابخواني ، تهیه شده ، و در بین حدود یکصد و چهارده هزار دانش آموز مقطع ابتدایی استان توزیع خواهد شد .

رادمنش ، زمان توزیع این بسته ها را هفته آخر اسفند ماه اعلام نمود .

اين مقام مسئول ، توجه به آداب و رسوم استان ، کتاب و کتابخوانی ، گزارش نویسی ، خلاصه نویسی ، توجه به آموزه های دینی و پرورش خلاقیت در بین دانش آموزان ، محیط زیست و تلاش در جهت حفظ آن ، فعالیت هایی با توجه به موقعیت های واقعی زندگی و .... را از مهم ترین ویژگی های این بسته برشمرد.

وی ، همراهی خانواده در کنار فرزندان را امری لازم و ضروری در جهت بهره مندی هر چه بهتر فراگیران از این بسته آموزشی – تربیتی دانست و از والدین خواست در تکمیل بسته قاصدک بهار همراه فرزندان خود باشند.

رادمنش افزود : فرم نظر سنجی این بسته آموزشی بر روی سایت معاونت آموزش ابتدايي اين اداره كل به آدرس WWW.MEBTEDAEI.YAZDEDU.IR قرار خواهد گرفت تا والدین ، معلمان و دیگر صاحبنظران با نظرات سازنده خود ، ما را در جهت بهبود این بسته آموزشی در سال های آتی یاری نمایند.

شایان ذکر است بعد از تعطیلات نوروز ، معلمین به بررسی فعالیت های دانش آموزان خواهند پرداخت .

 

***

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا