معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد با اشاره به اينكه اولويت كار پژوهش، در دانشگاه است، گفت: مقوله پژوهش در استان بايد توسط نيروهاي تحصيلكرده و نخبه صورت پذيرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "عباسعلي رضايي" روز يكشنبه در جلسه كارگروه پژوهش، فناوري و تحول اداري استان بر اين نكته كه هيات علمي دانشگاه ها در كميته هاي كارگروه پژوهش، فناوري و تحول اداري استان حضور بيشتري داشته باشند، تاكيد كرد.

اين مقام مسئول بر ضرورت وجود استاندارد در مباحث آموزش كاركنان دولت منطبق با دانش روز تاكيد كرد و يادآور شد: سياست هاي ابلاغي رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالي) و دولت تدبير و اميد در خصوص ارتقا سطح دانش كاركنان دولت از اهميت خاصي برخوردار است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه بنياد نخبگان در راستاي حمايت از نخبگان جامعه تشكيل شده است، اظهار داشت: وقتي مكاني در خصوص حمايت از نخبگان در راستاي تجاري سازي، پشتيباني از اختراع و ... تشكيل شد بايد توجه ويژه اي نيز در اين خصوص صورت گيرد.

وي استان يزد را استاني مستعد براي رشد نخبگان دانست و خاطر نشان كرد: حمايت از اين دفاتر بايد صورت گيرد كه اين مهم در دستور كار دولت تدبير و اميد قرار دارد.

در اين جلسه گزارشي از نحوه تشكيل كميته هاي فرعي كارگروه و نحوه تحقق اعتبارات پژوهش سال 92 ارائه شد و اعضا به بحث و تبادل نظر در اين خصوص پرداختند.

در ابتداي اين جلسه رييس بنياد نخبگان استان يزد به ارائه گزارشي در خصوص عملكرد اين نهاد از ابتداي تاسيس تا كنون پرداخت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا