معاون اجتماعي فرمانده انتظامي استان يزد از کشف 97هزار483 عدد مواد محترقه و آتش زا طي هفته گذشته در يزدخبر داد.

 سرهنگ "محمد حسن باقري" در تشريح اين خبر بيان داشت: با توجه به روزهاي پاياني سال و نزديکي چهارشنبه سوري، طرح برخورد با توزيع کنندگان مواد محترقه توسط پليس اطلاعات يزد به مرحله اجراء درآمد.

وي ادامه داد :در همين راستا پليس با انجام کار اطلاعاتي موفق به شناسايي 4 واحد صنفي و کشف 97 هزار و 483 عدد مواد آتش زا شد.  

وي با بيان اينكه در اين رابطه 4 نفر دستگير و تحويل مراجع قانوني شدند گفت: اولويت اصلي پليس برخورد با افرادي است كه امنيت عمومي جامعه و سلامت خانواده ها را به خطر مي اندازند و پليس يزد هم در همين راستا دربرخورد با برهم زنندگان نظم عمومي جامعه هيچ گونه كوتاهي نخواهد كرد.

باقري ادامه داد :فرهنگ مردم يزد مخالف رفتارهاي خطرناک است وبه فرزندان خود اجازه نخواهند داد که سلامت جسمي وروحي خود را به مخاطره بيندازند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد با بيان اينكه به استناد قانون مجازات اسلامي هر گونه قاچاق ، خريد و فروش و ... مواد منفجره و محترقه به طور غير مجاز جرم محسوب شده مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم مي شوند از همشهريان و والدين درخواست كرد در صورت اطلاع از محل تهيه و يا توزيع مواد محترقه ،مراتب را از طريق تلفن 110 به اطلاع پليس برسانند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا