مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان تفت با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان ، مدیر کل نوسازی مدارس یزد ، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان تفت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، در این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه همه باید با آموزش و پرورش همراه و همگام باشند گفت : تکریم معلمین وظیفه همه است و ما باید این وظیفه را به خوبی اجرا نماییم.

" احمد شیرزاد " در جمع فرهنگیان تفت ، این شهرستان را یکی از شهرستان های افتخارآفرین در زمینه علمی در سطح استان و کشور خواند .

وی بحث اخلاق و تربیت در فعالیت ها ، تقویت انس با قرآن و توسعه فرهنگ نماز ، توجه به دانش آموزان ، بخصوص دانش آموزان مناطق محروم ، تأکید به خرد جمعی ، تعامل هدفمند با نهادها و سازمان ها و تلاش در جهت تحقق اهداف دولت را از همه همکاران خواستار شد .

امام جمعه تفت هم با بیان حدیثی از امام صادق (ع) که اصل علم و دانش را علم خداشناسی ، علم خودشناسی ، وظیفه شناسی و آسیب شناسی دینی بیان نمودند گفت : ما نیز باید این چهار اصل را در زندگی و علم آموزی خود به کار بندیم .

حجت الاسلام " محمدرضا مدیح " اظهار داشت : آموزش و پرورش تفت نهادی بسیار آبرومند و پرمحتوا و غنی می باشد که از دوران بعداز انقلاب تا کنون مدیران و کارکنان خوب از جهت علمی و اثرگذاری وارد این عرصه شده اند و برای آموزش و پرورش فرزندان ما زحمات بسیاری کشیده اند .

در این مراسم از زحمات " عبدالمجید زارع " تشکر و " رضا فلاح نژاد " به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان تفت منصوب شد .

***

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا