باغستانی رئيس هيئت شنا، شيرجه و واترپلو استان يزد،سجادی عضوهیئت رئیسه این هیئت و پیشکویی پور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر یزددر جمع اصحاب رسانه استان حضور یافتند.

اعظم السادات میرجلیلی ===خبرنگار یزد فردا ===رئيس هيئت شنا، شيرجه و واترپلو استان يزد گفت: مسابقات واترپلو آينده‌سازان كشور در رده‌هاي سني 11، 12 ، 13 و 14 سال از فردا چهارشنبه با حضور شناگراني از سراسر كشور در يزد آغاز مي شود.

 محمدرضا باغستاني در جمع اصحاب رسانه استان یزد ، افزود: مسابقات واترپلو آينده سازان كشور از فردا چهارشنبه  به مدت پنج روز به ميزباني استان یزد برگزار می شود.

وی ادامه داد: پذيرش تيم ها در يزد از امروز سه شنبه آغاز شده و مراسم افتتاحيه مسابقات نيز روز چهارشنبه، هفتم اسفندماه با حضور مسئولان فدراسيون شنا، مسئولان ورزشي استان، ورزشكاران، داوران، مربيان و ... برگزار مي شود.

رئيس هيئت شنا، شيرجه و واترپلو استان يزد گفت: اين مسابقات تا شنبه ادامه مي يابد و در روز شنبه نيز مسابقات فينال و رده‌بندي تيم‌ها انجام و تيم‌ها و بازيكنان برتر تجليل مي شوند.

باغستانی افزود: اين مسابقات در استخر 22 بهمن يزد از ساعت 9 صبح تا 11 شب برگزار شود و هدف از برگزاری این مسابقات انتخاب بازيكنان مستعد و داراي زمينه براي عضويت در تيم ملي واترپلو است.

 وی ادامه داد: وضعيت واترپلوي استان يزد نسبت به سال هاي گذشته مطلوب تر است و اميدواريم با تمرينات منسجم و كار پايه اي و بهره مندي از مربيان شاخص، بتوانيم يزد را دوباره به جايگاه اصلي خود در اين رشته ورزشي برگردانیم.

 رئيس هيئت شنا، شيرجه و واترپلو استان يزد گفت:براي اولين بار تيم هاي شنا و واترپلو استان يزد را در همه رده هاي سني به مسابقات اعزام كرديم که  در اين رقابت ها شش مدال برنز كسب شد.

 باغستانی اظهار داشت: در يكي از رقابت ها، شش ورزشكار به مسابقات كشوري اعزام شدند كه پس از 15 سال، سه مدال برنز در اين رشته ورزشي كسب شد.

 رئيس هيئت شنا، شيرجه و واترپلو استان يزد همچنين با اشاره به پيشرفت هاي شناي بانوان در استان يزد گفت: به منظور ارتقای سطح شناي بانوان نيز در استان يزد يك ليگ شنا برگزار شد كه در آن 9 تيم و 160 شناگر، مربي و سرپرست شركت كردند.

 عضو هیئت رئیسه هيئت شنا، شيرجه و واترپلو استان يزد نیز در این نشست گفت: اين مسابقات براي دومين سال است كه برگزار مي شود و در دوره قبل اين رقابت ها، بازيكنان يزدي به رتبه هاي خوبي دست يافتند.

 سید مصطفی سجادی افزود: امیدواریم  با تمرينات  زیادی  كه تيم ها  داشته اند ،  شاهد درخشش ورزشكاران واترپلوي استان يزد باشيم.

 وی ادامه داد:  به نظر مي رسد مي توانيم در رده سني 11 و 12 سال عناوين خوبي براي استان يزد كسب كنيم و ورزشكاران يزد به تيم ملي راه پيدا كنند.

 عضو هیئت رئیسه هيئت شنا، شيرجه و واترپلو استان يزد با اشاره به پيشرفت هاي این هيئت ،گفت: براي نخستين بار اداره كل ورزش و جوانان استان ، هفت استخر شنا در اختيار هيئت هاي ورزشي قرار داد تا زمينه تمرين و پيشرفت شناگران و ورزشكاران در رشته واترپلو در استان يزد فراهم شود.

 سجادی اظهار داشت:  سه دوره ليگ با حضور 11 تيم و 180 شناگر، مربي و سرپرست، برگزار و هيئت شناي استان يزد خوشبختانه توانسته به انسجام و سازماندهي خوبي دست پيدا كند.

 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر یزد نیز در این نشست گفت: توجه به اینکه تربیت ورزشکاران از پایه مورد اهتمام ویژه این باشگاه است ، به اذعان مسئولان و کارشناسان تا کنون به توفیقات زیادی در این زمینه دست یافته ایم.

 مهدی پیشکویی پور اظهار داشت: در آینده نزدیک  امیدواریم با توجه به پتانسل بسیار زیادی که در ورزش استان و بویژه در جوانان و نوجوانان استان یزد وجود دارد با آموزشهای تخصصی که تدریس می شود شاهد بازگشت یزد به قله های موفقیت و قهرمانی در اکثر رشته های ورزشی باشیم.

 مهدی زمان زاده مسئول روابط عمومی  هيئت شنا، شيرجه و واترپلو استان يزد و ارشادی فر مسئول روابط عمومی باشگاه پیشگامان نیز در این نشست مواردی را بیان نموده و خبرنگاران سئولان خود را مطرح و از طرف مدیران حاضر در نشست پاسخ داده شد.

عکس: == خبرنگار یزد فردا == مسعود میرجلیلی ===

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا