تیم فوتبال یزدلوله در هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در بندر عباس به مصاف تیم آلومینیوم هرمزگان می رود.

امیری در گفتگو با خبرنگار یزد فردا مهدی جاور گفت:همه بازیهای بیرون خانه بسیار سنگین و دشوار است و این بازی در بندر عباس حساسیت خاص خودش را دارد و تیم حریف در خانه به دنبال کسب 3امتیاز و به فراموشی سپردن 2 شکست قبلی خود است و یزدلوله بازی راحتی را نخواهد داشت.و باید تلاش کنیم تا با یک بازی منطقی بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.


وی افزود :درمقابل هرمزگانی ها مجتبی  زارع و محمد علی باقری مصدوم هستند ولی محمد علی حسینی تا حدودی از بند مصدومیت رهایی یافته است و امید وارم بتوانیم از وی در ترکیب استفاده کنیم.درکل همه بازیکنان با تمرینات خوبی که انجام داده اند در شرایط ایده آل هستند و اگر برنامه های تیمی را به خوبی انجام دهند و بی گدار به آب نزنند پیروزی از آن ما خواهد بود ودر هرمزگان از حیثیت نام یزد دفاع می کنیم.


امیری در پایان ضمن تشکر از مهندس دستا مدیر عامل باشگاه یزد لوله و همکارانش ،از هادی عطار ها آنالیزور تیمش به شکل ویژه ای تشکر کرد و اظهار داشت :عطارها در تیم یزد لوله به عنوان آنالیزورواقعا به مسائل فنی کمک کرده و با شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم های حریف در موفقیت تیم موثر بوده است .جا دارد از حمایت یزد فردا و شما و همکارانتان نیز تشکر نمایم.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا