سرمربي استقلال با رد هر گونه شائبه سياسي بودن داربي 78 و با تمجيد از تيمش مي‌گويد بازيکنانش به عشق پيراهن استقلال بازي مي‌کنند.

امير قلعه‌نويي پس از تساوي تيمش در داربي 78 درباره اين ديدار گفت: ابتدا از آقاي مظفري‌زاده تشکر مي‌کنم، بسيار ناراحتم که از جامعه داوري مي‌روند، ايشان همه استانداردهاي لازم يک داور بين‌المللي را داشت. او يک انسان باصفا بود و حيف شد که از داوري جدا شد.

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: همچنين از همه نيروهايي که براي اين ديدار تلاش کردند، تشکر مي‌کنم اما درباره بازي، نيمه اول فوتبال خوبي بازي کرديم اما در نيمه دوم الحق و الانصاف پرسپوليس بهتر بود. البته آن‌ها در گردش توپ بهتر بودند.

قلعه نويي گفت: به نظرم از دو هدف‌مان به يکي از اهداف رسيديم. ما خوشحاليم از اينکه با وجود جدا شدن برخي از بازيکنان از جمع‌مان توانستيم تيم را از لحاظ روحي جمع و جور کنيم. از تماشاگران‌مان تشکر مي‌کنم که ما را تشويق کردند و ما توانستيم يک بازي مردانه ارائه دهيم.

او در پاسخ به اين سوال که آيا همچنان تيمش مدعي اصلي قهرماني است و فکر مي‌کند آن‌ها قهرمان مي‌شوند يا خير اظهار کرد: ما از الان بايد به ذوب آهن فکر کنيم. وقتي قهرمانيم که جام را بالاي سر ببريم. تا فردا استراحت مي‌کنيم و از فردا به تيم ذوب آهن فکر مي‌کنيم. در انتهاي فصل مشخص مي‌شود که قهرمان مي‌شويم يا نه.

سرمربي استقلال در پاسخ به اين سوال که اگر امکان دارد نام دو بازيکني که روز گذشته گفته بود برايشان پيشنهاد خارجي آمده را بگويد، گفت: ‌امروز شد سه نفر اما اجازه دهيد اسم‌شان را نبرم.

قلعه‌نويي در پاسخ به اين سوال که آيا نبود بازيکنان جدا شده تيمش مي‌توان در روند اين تيم خللي وارد کند، گفت: نتايج نشان داده که بازيکنان‌مان توانسته‌اند جايگزين‌هاي خوبي باشند. مصدوم‌هايمان اضافه شده‌اند و ان‌شاءالله مي‌توانيم با همين ترکيب کار را جلو ببريم چرا که باقي بازيکنان هم تلاش‌شان را بيشتر مي‌کنند.

او در پاسخ به سوالي درباره شائبه سياسي بودن اين داربي و نتيجه آن تصريح کرد: نه بابا، خواهشا از اين صحبت‌ها نکنيد. اگر کاشته محمد نوري به گل تبديل مي‌شد چه؟ اتفاقا جامعه سياسي ايران دوست داشتند اين بازي‌ها برد و باخت داشته باشند تا اين حرف‌ها در نيايد.

او در پاسخ به سوالي درباره تغيير جاي خسرو حيدري و به ميدان آمدن غلام‌نژاد اظهار کرد: پرسپوليس در نيمه دوم فشار بيشتري ايجاد کرد. ما تعويض کرديم تا فشار را خنثي کنيم و توانستيم توپ را در يک سوم دفاعي حريف حفظ کنيم. ما خوشحاليم در اين ديدار مهمان بوديم و چند بازيکن‌مان را اخيرا از دست داديم. اينکه توانستيم اختلاف‌مان را با پرسپوليس حفظ کنيم يکي از اهداف‌ ما بود که به آن رسيديم. قبول دارم که آنچه که بايد مثل استقلال باشيم را امروز ارائه نداديم که آن هم شايد به خاطر حساسيت بازي بود.

سرمربي استقلال در پاسخ به اين سوال که فکرش براي جايگزيني منتظري و نکونام چيست، بيان کرد: به هرحال يک سري بازيکنان جايگزين اين بازيکنان شده‌اند. ساموئل يک خط عقب‌تر مي‌رود و ما مي‌توانيم روي او در چند پست حساب کنيم. فکر مي‌کنم "کبه" هم هفته بعد به ما اضافه شود. توني هم روز به روز بهتر مي‌شود و اگر شرايط تطبيق‌پذيري‌اش انجام شود در آسيا مي‌تواند خيلي به ما کمک کند و فکر مي‌کنم از جهت کمبود بازيکن به مشکلي نمي‌خوريم.

قلعه‌نويي در پايان و در پاسخ به اين سوال که با حواشي تيمش چه مي‌کند، اظهار کرد: استقلال هيچ حواشي ندارد و روز گذشته هم پولي به حساب ما ريخته شد و بازيکنان ما به عشق مردم و پيراهن استقلال بازي مي‌کنند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا