سرپرست کميته تدوين و مقررات فدراسيون فوتبال گفت: درست است که مظفري‌زاده به جام جهاني نرفت اما يک جهان براي خود افتخار کسب کرد.

هوشنگ نصيرزاده در خصوص خداحافظي سعيد مظفري‌زاده اظهار داشت: مظفري‌زاده که مهندس عمران و مديرعامل يک شرکت بين‌المللي و در زمره پديده‌هاي داوري اخير کشور بود، قرار است از داوري فوتبال خداحافظي کند. وي به خاطر بهره‌گيري از چهره فتوژنيک و دارا بودن قد بلند که مي‌تواند از بالا به پائين بازي را ببيند و همينطور شخصيت مناسب و توانمند در قضاوت‌ها جزو شاه‌ماهي‌‌هاي داوري کشور بود.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: روزي که او به ليگ برتر آمد و بازي دو تيم پرسپوليس و سايپا را قضاوت کرد با دو پنالتي و دو اخراجي که انجام داد تعجب همه را برانگيخت، اين داور با افتخاراتي که کسب کرد و مدال‌ها و نشان‌هايي که در حوزه داوري از آن خود کرد نشان داد مانند يک قهرمان ملي مي‌تواند افتخارآفريني کند و در منزلش تابلوي افتخاراتي ايجاد کرد.

سرپرست کميته تدوين و مقررات فدراسيون فوتبال يادآور شد: بي‌نيازي مالي و شخصيت قوي اجتماعي، به او کمک کرد که در داوري موفق باشد. به نحو غيرباوري بازيکنان رفتاري که با داوران خارجي انجام مي‌دهند با او داشتند. او جمعه از دنياي داوري به طور جدي خداحافظي مي‌کند و طبق اطلاعات دقيقي که دارم هرگز به عرصه داوري باز نخواهد گشت. کلاس‌هاي بين‌المللي که گذرانده او را يک فرد مطلع در حوزه داوري ساخته است.

نصيرزاده گفت:‌ سعيد مظفري‌زاده يزدي فرزند عباس متولد مهر ماه 1353 قرار است که دوره دکتراي مديريت را در دانشگاه ونکوور کانادا در فروردين‌ماه سال آينده سپري کند، بي‌شک مظفري‌زاده اگرچه به جام جهاني نرفت اما به اندازه يک جهان براي خود افتخار کسب کرد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا