اعضاء شورای هماهنگی روابط عمومی هیئت های ورزشی استان با مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد دیدار کردند.

رضا نارگانی مدیرروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی هیئت های ورزشی استان به همراه تعدادی از اعضائ این شورا روز سه شنبه 24 دی ماه در محل استانداری یزد با داود پاک طینت مدیرکل روابط عمومی استانداری دیدار کردند.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در ابتدای این نشست به ارائه گزارش عملکرد این شورا پرداخت و گفت: در سال گذشته با فعال کردن کمیته های روابط عمومی هیئت های ورزشی بر این آمدیم تا شورایی را تحت عنوان شورای هماهنگی روابط عمومی هیئت های ورزشی تشکیل دهیم تا امور مربوطه به روابط عمومی ها زیر نظر این شورا به نحو احسن به انجام برسد.

رضا نارگانی افزود: در پی تشکیل این شورا چندین دوره های خبرنویسی در مقاطع مقدماتی و پیشرفته و دوره های فن بیان را برگزار کردیم که البته در گذشته هم چندین دوره برگزار شده بود.

وی از  برگزاری دوره های فن بیان در سطوح پیشرفته ، عکاسی و فیلمبرداری با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری در آینده نزدیک خبر داد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی هیئت های ورزشی استان یزد در پایان گفت: هدفمان از برگزاری ایندوره ها بالارفتن سطح دانش مسئولین روابط عمومی هیئت های ورزشی و تخصصی شدن آنها در این زمینه است که امیدوارم با تداوم این دوره ها به این مهم دست پیدا کنیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد هم در این نشست تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی هیئت های ورزشی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: اصل این حرکت و تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی هیئت های ورزشی جدایی از اینکه چه محتوایی می تواند داشته باشد، مفید است.

داود پاک طینت افزود: در این شورا می توان برنامه ریزی های خوب بلند مدت و کوتاه مدت داشت و قطعا نتایج مطلوبی حاصل و گام بزرگی در توسعه بخش روابط عمومی برداشته شود.

وی اظهار داشت: همانطور که در ورزش اقداماتی خوبی را انجام داده اید باید در حوزه جوانان هم ورود کنید و در این بخش هم که از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است،فعالیت داشته باشید. 

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در پایان ابراز امیدواری کرد: با تداوم این اقدامات و برنامه ها شاهد رشد و بالندگی روابط عمومی های هیئت های ورزشی باشیم.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا