سرمربي تيم نفت مسجد سليمان با ابراز خرسندي از نتيجه ديدار تيمش مقابل يزد لوله گفت: گرفتن يك امتياز در خانه حريف و جلوي تيم خوبي همچون يزد لوله برايم رضايت بخش است

بهروز مكوندي پس از كسب تساوي مقابل تيم يزد لوله در گفتگوي اختصاصي با پايگاه خبري اداره كل ورزش و جوانان استان يزد گفت: هر دو تيم به خوبي بازي كردند و شاهد يك بازي جذاب بوديم.

وي افزود: در نيمه اول ابتدا به گل رسيديم و با اخراج بازيكن حريف از لحاظ عددي هم بهتر بوديم و در دقايق پاياني به گل دوم هم رسيديم اما با پنالتي كه داور براي يزد لوله گرفت و بازيكن ما را هم اخراج كرد ، حريفمان به بازي برگشت و توانست بازي را به تساوي بكشاند.

سرمربي تيم نفت مسجد سليمان اظهار داشت: براي كسب سه امتياز به يزد آمده بوديم اما نتوانستيم به اين مهم دست پيدا كنيم اما يك امتياز هم با توجه به اينكه در خانه حريف بازي ميكرديم رضايت بخش است.

مكوندي ادامه داد : زدن دو گل در خانه حريفي كه با كمترين گل خورده در طول مسابقات بهترين خط دفاعي را دارد كار راحتي نبود و نبايد اين را هم فراموش كنيم كه ما هم با بيشترين گل زده بهترين خط حمله را داريم.

وي در پايان تصريح كرد: به هرحال دو تيم براي كسب سه امتياز به زمين آمده بودند و بازي زيبايي را به نمايش گذاشتند ولي اگر دقت بيشتري داشتيم مي توانستيم برنده بازي باشيم.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا