"مقام معظم رهبري دامه بركاته: خداوند متعال را شاكرم كه اين توفيق را داد كه در خدمت شما برادران و خواهران مؤمن و باوفا و انقلابى در شهر ابركوه باشيم "

ابرکوه  خبرنگار یزد فردا مهدی کارگر /در زندگی همه انسانها روزهایی هست که هیچگاه از خاطرشان نمی رود مثل سال روز تولد. در تاریخ هر کشوری روزهایی هست که آن راگرامی می دارند مثل استقلال کشورها.در شهر کوچک ما هم روزهایی است که فقط این کویر خشک به آنها می بالد.

15دی سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی، نقطه عطف و شورانگیز مردمان سخت کوش و مومن دیارمان بود. روزی که در حافظه تاریخی مردمان این دیار از همیشه تا همیشه ثبت شد.

6 سال پیش کاروانی از این دیار گذشت ،کاروانی که نور هدیه می کرد وعطر نرگس می پاشید .این کاروان مردی را همراهی می کرد از قبیله نور که هنوز قدمگاهش بوسه گاه مریدان و مشتاقان است و خاک پایش را سرمه چشم می کنند تا شاید دیدگانشان بصیرت یابد.همین روزهای سرد زمستان بود.

شبهای بلند و روزهای کوتاه که خبر آمد صبح نزدیک است . مردم مسلمان ، ولایت مدار و عاشق اهل بیت ابرکوه نیزبا استقبالی بی نظیر، ولی امر خود را چون نگین انگشتری در برگرفته و به سخنان و فرمایشات گهربار ایشان گوش فرا داده و آن سخنان را آویزه گوش خودکرده و تا به امروز در سنگر دفاع از اسلام و قرآن و ولایت مجدانه کوشش نمودند.

این روزها هرگز از تاریخ شهرمان جدا نخواهد شد تا مردمان این سرزمین بر تاریخ ببالد وفریاد سر بلندی سردهد.شهرداری ابرکوه فرا رسیدن 15دي سالروز طلوع خورشيد ولايت بر آسمان شهرمان "ابركوه" را گرامي مي‌دارد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا