در نشستی که با حضور رئیس اداره مؤسسات کارآموزی آزاد استان ، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بافق و مسئولین این مرکز برگزار شد به موضوعاتی از قبیل تخلفات آموزشگاه های آزاد ، رفع مشکلات آنها و شیوه نامه های جدید بازرسی و مشوق ها بحث و گفتگو شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در این نشست رئیس اداره مؤسسات کارآموزی آزاد استان نشست های هم اندیشی را موجب همدلی مسئولین و رفع مشکلات مؤسسات دانست و افزود : اینگونه نشست ها علاوه بر چاره اندیشی برای معضلات موجب تبادل اطلاعات و نظرات همکاران در بهبود اوضاع آموزشی آموزشگاه ها می شود .

محمد رضا سلطانی در این دیدار در ارتباط با شیوه نامه های جدید بازرسی ، رسیدگی به تخلفات و مشوق ها ، تأسیس آموزشگاه های خارج از کشور و صدور ابلاغ مدیریت توضیحاتی ارائه داد .

وی با اشاره به دستورالعمل ارسالی از سازمان در خصوص برگزاری دوره های خصوصی ، نیمه خصوصی و خاص گفت : شهریه دوره های مذکور نیز به وسیله نرم افزار موجود در سایت اداره کل وسازمان محاسبه می شود و نیز تمام شرایط دیگر برگزاری دوره از قبیل مجوز عناوین دوره ، مربی ابلاغ دار وغیره مانند قبل به قوت خود باقی می ماند  .

سلطانی در خصوص اصلاح و بازنگری آئین نامه در تشویق بخش خصوصی برای تأسیس آموزشگاه های آزاد در رشته های فناوری نوین و راهبردی و متصل شدن آموزشگاه ها به شبکه ملی اینترانت با توجه به تفاهم نامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای با مخابرات  نیز توضیحاتی ارائه کرد .

گفتنی است رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بافق نیز در این نشست هدف از برگزاری این نشست را بررسی مشکلات و توجیه مؤسسین و مدیران آموزشگاه های آزاد در خصوص شیوه نامه های جدید ارسالی از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای عنوان کرد .

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا