این نشست روز جمعه مورخ29 /9/ 1392 همزمان با آخرین روز هفته پژوهش در دفتر نماینده در شهرستان مهریز با حضور کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، در این جلسه ابتدا سعید قریشی، رئیس اداره کتابخانه ها  عمومی، گزارشی از عملکرد کتابخانه، برنامه ها و اهداف آن ارائه داد، وی مشکلات عمده کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز را ، پایین بودن در آمد شهرداری، مشکل موقوفی کتابخانه بقیه الله ، کمبود نیروی انسانی کتابدار و خدماتی و  مطالبات کتابداران دانست.

قریشی، در ادامه صحبت های خود از ضرورت ساخت کتابخانه مرکزی و استاندارد در نقطه مرکزی شهر  همانند سایر شهرستان‏های استان جهت بهبود دسترسی مردم به کتابخانه و منابع جامع‏تر خبرداد.

سپس در این فضای صمیمی هرکدام از کتابداران با بیان مشکلات و پیشنهادات در کتابخانه های محل خدمت خود، خواستار رفع آن از نماینده محترم شدند.

در ادامه ، دکتر زارعزاده ،ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، به بیان اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه و نقش خطیر کتابداران در اعتلای سطح مطالعه مردم پرداخت.وی با اشاره به هفته پژوهش افزود: کتابداران باید بحث پژوهش و تحقیق و آموزش مهارت های پژوهشی را در کتابخانه ها دنبال نمایند و خدمات کتابخانه را در این زمینه  گسترش دهند.

وی در پایان صحبت های خود در  این جلسه قول مساعد داد تا مسایل مطرح شده در این جلسه توسط کتابداران و مسئولین کتابخانه ها را پیگیری و نسبت به رفع آن اقدام نماید.

نماینده وسیع ترین حوزه انتخابیه کشور، از رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خواست، مشکلات مطرح شده در این جلسه را به صورت مکتوب به دفتر نماینده ارسال نماید.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا