اولین جلسه هم اندیشی همیاران شهر شهرداری اردکان در خصوص برگزاری برنامه های نوروز 93 در سالن اجتماعات شهرداری اردکان برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان :مهندس مروتی شهردار اردکان با اشاره به در پیش بودن سال جدید و لزوم برنامه ریزی صحیح برای استقبال مسافران و گردشگران نوروزی اظهار داشت: تعطیلات نوروز از مهمترین تعطیلات ما ایرانیان است و باید با برنامه ریزی و ایجاد امنیت و رفاه، ساعت خوشی را برای مسافران نوروزی فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه تعطیلات نوروزی زمان خوبی برای معرفی شهر است افزود: ورود مسافران وگردشگران نوروزی به شهر باعث شناخت هرچه بیشتر آداب ،رسوم ، تاریخ و فرهنگ اردکان در زمینه های مختلف خواهد شد و ما باید از این فرصت بیشترین استفاده را داشته باشیم.

شهردار اردکان استفاده از توان بخش خصوصی را ضروری دانست و تصریح کرد: شهرداری اردکان آماده هرگونه همکاری با این بخش، جهت معرفی هرجه بهترشهر در زمینه های مختلف خواهد بود.

مهندس مروتی به ظرفیت های گسترده اردکان در جذب توریست وگردشگری اشاره کرد وگفت: معرفی بافت تاریخی بسیارمنسجم ،زنده وپویای شهر و همچنین مناطق کویری بکر ودست نخورده می تواند سفر خوش و خاطره انگیزی را برای هموطنان عزیز رقم بزند.

در ادامه مسائل ومشکلاتی که در سال های گذشته تجربه شده مطرح ،و دعوت شدگان درباره موضوعات مختلف شهری به بحث وتبادل نظر پرداختند. 

همچنین مقرر شد برای پیگیری برنامه ها وتصمیمات اتخاذ شده دوشنبه هر هفته این جلسات در شهرداری برگزار شود. 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا