مربي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با حضور در ورزشگاه کارگران خاطرات چندين و چندساله‌ام زنده شد.

علي پروين پس از حضور در ورزشگاه کارگران براي تمرين دادن به تيم پيشکسوتان پرسپوليس اظهار داشـت: اول از همه خوشحالم که دوباره به ورزشگاه کارگران آمده‌ام و خاطرات چندين و چندساله‌ام دوباره زنده شد. دومين خوشحالي من نيز از ديدن شاگردان سابقم است.

به گزارش تسنيم، وي افزود: خوشحالم که بعد از چند سال دوباره برخي از شاگردانم را که چندين سال بود آنها را نديده بودم دوباره مي‌بينم. اميدوارم اين دور هم جمع شدن آشتي‌کنان جمعي باشد و همه بچه‌هايي که با هم مشکل دارند با اين دور هم جمع شدن مشکلات را کنار بگذارند.

مربي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص اينکه تيم تحت هدايت او مي‌تواند مانند سابق باشد، گفت: بالاخره آن حس و حال جواني را نداريم اما مطمئناً اين تيم هم بد نمي‌شود. بالاخره سردار رويانيان زحمت کشيده و ميلان را به ايران آورده و ما هم قول داديم که سنگ تمام بگذاريم.

پروين با بيان اينکه يکشنبه و سه‌شنبه يکسري ميهمان ويژه دارند در خصوص اينکه برخي از بازيکنان از اين تيم کنار کشيدند و اين به دليل برخي مشکلات است، خاطرنشان کرد: بالاخره ما گفتيم آنهايي که مشکل دارند به تيم بيايند، 2 نفر با من مشکل دارند و 4 نفر با سردار. ما مي‌خواهيم همه دور هم جمع شوند تا يک آشتي‌کنان شکل بگيرد و مطمئناً اين کار انجام خواهد شد.

وي در پايان درباره تيم ستارگان ميلان گفت: ما از اين تيم هيچ شناختي نداريم اما چون شنيديم تيم‌شان خوب است ما هم خوب تمرين خواهيم کرد تا بازي خوبي را مقابل ميلان انجام دهيم.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا