تيم ملي فوتبال ساحلي روسيه در ديدار نيمه‌نهايي مقابل سوئيس به برتري رسيد و حريف ايران در ديدار فينال شد.

در دومين ديدار نيمه‌نهايي جام بين قاره‌اي فوتبال ساحلي دو تيم روسيه و سوئيس به مصاف يکديگر رفتند که در پايان وقت قانوني دو تيم به تساوي 9 بر 9 رضايت دادند و در وقت اضافه روس‌ها توانستند 11 بر 10 به برتري دست يابند و راهي فينال شدند.


به گزارش فارس، به اين ترتيب دو تيم ايران و روسيه فردا فينال سومين دوره رقابت‌هاي جام بين قاره‌اي را از ساعت 20 به وقت تهران آغاز خواهند کرد. روس‌ها در دو دوره گذشته توانسته بودند مقام قهرماني را از آن خود کنند.

شاگردان اوکتاويو در مرحله گروهي توانستند در ضربات پنالتي روسيه قهرمان جهان را شکست دهند. ايران در جام جهاني فوتبال ساحلي در ديدار يک چهارم نهايي مقابل روسيه با نتيجه نزديک 6 بر 5 مغلوب شد و از رسيدن به نيمه‌نهايي باز ماند. اين سومين ديدار دو تيم در مدت کمتر از 2 ماه است که اين بار براي قهرماني به مصاف يکديگر مي‌روند.

در ديدار رده‌بندي نيز دو تيم سوئيس و امارات از ساعت 18 و 45 دقيقه به وقت تهران به مصاف يکديگر مي‌روند.

 


تيم فوتبال ساحلي ايران در مرحله نيمه پاياني مسابقات بين قاره‌اي به مصاف امارات رفت و با برتري 2 بر يک مقابل اين تيم راهي ديدار فينال شد.

به گزارش تسنيم، در زمان اول تيم امارات با استفاده از امتياز ميزباني توانست حملاتي را به دروازه ايران انجام دهد و در مقابل هم ايران چند موقعيت را بر روي دروازه امارات خلق کرد. در زمان دوم تيم ايران توانست بر بازي تسلط بيشتري را پيدا کند اما باز هم دروازه دو تيم بسته ماند. ايران در غياب برخي بازيکنان اصلي و خستگي ناشي از ديدارهاي دشوار مرحله گروهي، قدرت سه بازي گذشته را به نمايش نگذاشت.

در زمان سوم باز هم تيم ايران تهاجمي آغاز کرد اما برخلاف جريان بازي و با استفاده از غافلگيري بازيکنان ايران، امارات توسط عادل به گل رسيد. با اين حال در شروع مجدد بعد از همان گل احمدزاده دروازه امارات را گشود تا همه چيز بار ديگر مساوي شود. هنوز شوک دريافت گل تساوي براي امارات خاتمه پيدا نکرده بود که کرنر احمدزاده با حرکت آکروباتيک مختاري تبديل به گل دوم ايران شد و تماشاگران ايراني حاضر را به وجد آورد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا