بازيکن پيشين پرسپوليس گفت: مهدوي‌کيا بازيکن بزرگي بود و يکي از بهترين‌هاي تاريخ است که اميدوارم در بازي با ميلان مراسمي در شان او برگزار شود.

فرشاد پيوس در خصوص حضورش در تيم خونه به خونه بابل به عنوان مدير فني، عنوان کرد: مسئولان تيم خونه به خونه و همچنين آقاي رحماني سرمربي اين تيم از دوستان من هستند که خواستن به آنها کمک کنم.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: من با توجه به رابطه دوستانه‌اي که مسئولان خونه به خونه داشتم قبول کردم کمک‌شان کنم و هفته‌اي يک بار بابل مي‌روم تا بتوانم به تيم خونه به خونه کمک کنم.

بازيکن پيشين پرسپوليس در خصوص ديدار ستارگان ميلان و پرسپوليس نيز گفت: به نظرم بازي بزرگي است و اتفاق مهمي در فوتبال کشورمان خواهد افتاد. در ايران کمتر سابقه داشته که چنين بازي‌هايي برگزار شود و اين جز معدود بازي‌هايي است که بازيکنان سابق 2 تيم با هم ديدار مي‌کنند. تيم ميلان هم يک تيم بين‌المللي است که برگزاري چنين ديدارهايي در ايران کم سابقه بوده و پيش از اين نظير اين بازي‌هاي بزرگ تنها آلمان و بايرن‌مونيخ بوده که به ايران آمده‌اند و بازي کردند.

پيوس با بيان اينکه ديدار ستارگان ميلان و پرسپوليس جذابيت زيادي خواهد داشت، خاطرنشان کرد: همين که در اين بازي قرار است دور هم جمع شويم و در زمين مسابقه با هم بازي کنيم، اتفاق جالبي است. اينکه چه کسي بازي کند يا نکند چندان مهم نيست و مطمئنا هر کسي که آماده‌تر باشد براي حضور در اين بازي انتخاب خواهد شد تا بازي خوبي برابر ميلان انجام دهيم. هر کسي هم که در تيم نباشد مشکلي به وجود نمي‌آيد، چون مهم نفس عمل است.

وي با درخواست از هواداران، عنوان کرد: از هواداران مي‌خواهم که به ورزشگاه بيايند، ستاره‌ها را از نزديک ببينند و از اين بازي استقبال کنند. چون اين بازي خداحافظي مهدوي‌کيا است و بايد روز خوبي براي او رقم بزنيم. مهدوي‌کيا بازيکن بزرگي بود و يکي از بهترين‌هاي تاريخ است که اميدوارم در اين بازي مراسمي در شان او برگزار شود.

بازيکن پيشين پرسپوليس گفت: يک پيشنهاد به باشگاه پرسپوليس دارم که ساعت بازي را که قبلا اعلام کرده‌اند 3 بعد از ظهر است، تغيير دهند. حداقل 2 ساعت بازي را عقب بياندازند و بازي ساعت 5 برگزار شود تا هوادارن بتوانند راحت‌تر به ورزشگاه بيايند. تجربه نشان داده ديدارهايي که ساعت 5 برگزار شده استقبال بهتري از آن مي‌شود و حيف است که مسئولان پرسپوليس اين همه زحمت کشيده‌اند، آن وقت به خاطر ساعت بازي استقبال کم‌تر بشود. اميدوارم اين موضوع پيگيري شود تا بازي کمي ديرتر برگزار شود.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا