رئیس شورای اسلامی شهر زارچ در اولین جلسه از سلسه جلسات تخصصی با مردم که با حضور پیشکسوتان و همچنین روسای هیئت‌های ورزشی در سالن جلسات شهرداری و  شورا برگزار شد، اظهار داشت: با دعوت از مسئولان هیئتهای ورزشی سعی در ایجاد رابطه‌ای دوستانه با همه ورزشکاران داریم تا بتوانیم بیشتر در خدمت ورزش بخش باشیم.

آسایش با بیان اینکه در دور جدید شورا تمام سعی بر این است که از رشته‌های ورزشی در حد توان حمایت شود افزود :  حضور اعضای شورای شهر در اولین جلسه از سلسه جلسات تخصصی با مردم با حضور خادمان عرصه ورزش در شهر زارچ نشان از علاقه و جدیت شورای شهر در همکاری با ورزشکاران دارد.

در ادامه نایب رئیس شورای اسلامی شهر ، زارچ را دارای پتانسیل‌های بالا دانست و گفت: زارچ با جمعیتی بالغ بر 20 هزار نفر دارای جمعیتی جوان است که در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری و اکثر رشته‌های ورزشی برای بخش ، استان و کشور ایران اسلامی افتخار آفرینی می‌کنند و وظیفه مسئولان به عنوان خدمتگذاران مردم در این راه سنگین است چرا که باید پاسخگوی اعتماد شهروندان باشند. 
ذاکری  در پایان از همه ورزشکاران و کار‌شناسان حوزه ورزش زارچ درخواست کرد تا پیشنهادات و نظرات خود را به دبیرخانه شورا ارائه دهند.

علیرضا ابوترابی عضو دیگر شورای اسلامی شهر زارچ با بیان اینکه جذب درآمدهای پایدار  می تواند مشکلات مالی هیئت های ورزشی را برطرف نماید به تاسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران زارچ با مصوبه شورای شهر در آینده خبر دادو بیان کرد: به دنبال راهکارهای جذب درآمد بیشتر هستیم تا در راستای گسترش خدمات رسانی به شهروندان مصرف نمائیم .

خوشنویس یکی دیگر از اعضای  شورای شهر درپایان این نشست ضمن تشکر از حضور ورزشکاران و پیش کسوتان عرصه ورزش  برگزاری این نشست را مفید ارزیابی نمود و خواستار ارتباط بیشتر و موثر مسئولان هیئت های ورزشی با نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر شد .

امید خوشنویس توجه ویژه به ورزش همگانی را خاطر نشان ساخت و گفت : در ورزش همگانی هرچقدر هزینه کنیم، باعث  نشاط اجتماعی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

ایجاد پیست اسب دوانی ، توجه به تیم های فوتبال محلات ، حضور نمایندگان مردم در جلسات تمرین ورزشکاران ، تکمیل سالن ورزشی شهید ناصر کریمی و هفده شهریور  ، در نظر گرفتن سالن ورزشی جهت تمرینات ورزشکاران تنیس روی میز ، تجلیل از رزمی کاران زارچی با کسب رتبه نایب قهرمانی کشور در هفته گذشته ، توجه بیشتر به ورزشهای همگانی  ، برگزاری ورزش صبحگاهی در پارکهای سطح شهر، برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان، اهداء زمین، مساعدت با بخش خصوصی در صدور مجوزهای لازم برای ساخت مجموعه‌های ورزشی و حمایت از نفرات اعزامی به مسابقات استانی و کشوری از مهمترین درخواستهای مسئولین هیئت های ورزشی بخش زارچ بود که اعضای شورای شهر قول پیگیری دادند .

اضافه می نماید : حجه الاسلام اقبالی نیز در این نشست در مورد اهمیت ورزش از دیدگاه ائمه معصومین مطالبی را عنوان و همچنین فروزانفر رئیس اداره ورزش و جوانان بخش زارچ نیز به ارائه گزارشی از آمار و پتانسیل های ورزشی بخش زارچ پرداخت

این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 


جهان را باید دید (نقشه بالا کمکی برای بهتر دیدن)

<p><param "value="always"" />
فردایی ها

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا