محمد حسین زارع بیدکی" بالاخره راند چهارم وزارت ورزش  و جوانان خوش یمن بود و دیگر حوادث رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی قبلی دولت یازدهم در مجلس رخ نداد و چهارمین وزیر پیشنهادی موفق شد با رای قاطع نمایندگان مجلس به ساختمان سئول برسد.

رای قاطع نمایندگان مجلس به دکتر محمود گودرزی نشان از مدیریت قوی و سابقه روشن و درخشان وی در زمینه مدیریت ورزشی می باشد. دکتر گودرزی که استاد تمام مدیریت ورزشی و 11 سال و در دو مقطع رییس بزرگترین مجموعه ورزش دانشگاهی خاور میانه بوده است که تحولات عظیمی در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران با مدیریت وی ایجاد شده است.

توانمندی دکتر گودرزی در همین موضوع خلاصه نمی شود و مدیریت 4 نشریه علمی پژوهشی و یک نشریه ژورنال بین المللی، ریاست فدراسیون تیراندازی و معاونت سازمان تربیت بدنی نمونه های دیگری از مدیریت قوی وی بوده است.

امید است وی که اعتماد رییس جمهور محترم و نمایندگان مجلس را پشتوانه کاری خود دارد، در دولت تدبیر و امید همچنان توانمندی اهالی مدیران ورزشی دانشگاهی را به رخ بکشد و با مدیریت کارامد، حوزه مهم ورزش را سامان ببخشد و ورزشکاران را از بلاتکلیفی نجات دهد.

انتظار می رود دکتر محمود گودرزی با تدبیر و درایت و اجرای برنامه هدفمند خود ایران را به قله های رفیع ورزش در مسابقات آسیایی و جهانی برساند و با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین مختلف ورزشی باعث غرور ملی گردند.

البته ناگفته نماند حوزه مهم جوانان نباید به حاشیه رانده شود و عمل به برنامه های ذکر شده و اولویت های جوانان باید با جدیت در دستور کار این مدیر توانمند قرار بگیرد.

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا