محورهای گفتگوی خبرنگار «نسیم» با محمدرضا تابش:

 -محمود گودرزی، عامل به کار، فرهیخته، متخصص و استاد دانشگاه است و تجربیاتی در زمینه اجرا داشته است و برنامه خوبی در رابطه با ورزش و جوانان دارد.

- وزیر نباید در همه حوزه ها واجد الشرایط باشد بلکه باید از نظر مدیریتی خوب باشد و همکاران متخصص داشته باشد. - وزارت ورزش وزارتخانه ای مهم و کلیدی است و هنوز زخم وزارتخانه شدن و تلفیق با سازمان ملی جوانان و زخم رای نیاوردن سه وزیر گذشته را دارد و باید آن را ترمیم کرد.

- گودرزی مساله ای ندارد که مجلسی‌ها عدم رای آوردنش را توجیه کنند. - حوزه جوانان در سایه ورزش قرار گرفته است و باید سر و سامان بگیرد. - جوانان باید فعال شوند تا جامعه از شور و اشتیاق آن استفاده کنند.

 -فدراسیون ها کمبود بودجه دارند و باید سر و سامان بگیرند. -به دلیل تعطیلات مجلس گودرزی ملاقات محدودی با نمایندگان داشته و دیگران باید از کسانی که نسبت به وی شناخت دارند کمک بگیرند.

 -حمایتی که رهبری از تیم مذاکره کننده ایران داشت باعث شد تا کارها پیش برود و مجلس هم باید از رهبری درس بگیرد تا هم مردم به اتحاد مجلس و دولت پی ببرند و هم دیپلماسی های سیاسی دولت با پشتیبانی مجلس به پیش برود.

 -باتوجه به اینکه سه کاندیدای قبلی این حوزه رای نیاورده‌اند، افکار عمومی این موضوع را طلب می‌کند و همچنین با توجه به علمی بودن و توانمندی گودرزی و اینکه این وزارتخانه چندماه است متولی ندارد فکر میکنم وی فردا از مجلس رای بیاورد.    

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا