مدير دفتر روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آبفا با اشاره به كمبود  آب در استان يزد گفت:  شركت آبفا در راستاي ارتقاء فرهنگ صرفه جويي و آشنا كردن دانش آموزان با اهميت آب در زندگي اقدام به تهيه و توزيع 15 هزار جلد دفتر دانش آموزي با موضوع صرفه جويي در آب نموده است .

محمد حسين شرعياتي بيان كرد : اين دفاتر در 4 طرح متفاوت به چاپ رسيده است و در تمام صفحات آن پيام هايي متناسب با سنين 7-12 سال با موضوع صرفه جويي و اهميت آب به صورت شعر درج شده است.

شرعياتي ضمن اشاره به اينكه دوران كودكي بهترين زمان براي يادگيري وفرهنگ سازي مي باشد خاطر نشان كرد : اين طرح دربين دانش آموزان مقطع ابتدايي اجرا شده است وهدف از اجراي آن آشنايي هر چه بيشتر دانش آموزان با اهميت آب واستفاده صحيح آن درزندگي روزمره مي باشد

وي گفت همزمان باتوزيع دفاتر كارشناسان شركت نيز با حضور در مدارس با زباني ساده دانش آموزان را با وضعيت آب دراستان و روشهاي درست  مصرف آن آشنا مي كنند .

او اظهار داشت : در مرحله ي نخست طرح توزيع دفتر دانش آموزي 15 هزار جلد دفتر  بين مدارس مختلف  توزيع مي شود.و مرحله دوم تهيه وتوزيع دفاتر در آيند ه ي نزديك به مرحله اجراء در خواهدآمد

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا