تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز در ديدار خانگي‌اش برابر فولاد خوزستان به تساوي رسيد و در ديگر ديدار هفته نيز که در کرج برگزار مي‌شد سايپا و سپاهان به تساوي بدون گل رضايت دادند.

2ديدار هفته سيزدهم ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور که از ساعت 15:30 آغاز شده بود، با نتيجه تساوي به پايان رسيد. در يکي از اين ديدارهاي تيم رده سومي تراکتورسازي در تبريز ميزبان تيم صدر جدولي فولاد بود که اين ديدار در پايان به نتيجه تساوي 2 بر 2 انجاميد. گل‌هاي اين ديدار را براي تراکتورسازي سعيد دقيقي (16) و مهدي کريميان (64) به ثمر رساندند و براي فولاد هم لوسيانو پريرا (37 - پنالتي) و اسماعيل شريفات (66) گلزني کردند. فولاد با اين تساوي 26 امتيازي و صدرنشين باقي ماند، تراکتورسازي نيز با 23 امتياز در رتبه سوم ابقا شد.

ديدار سايپا و سپاهان نيز با نتيجه تساوي بدون گل به اتمام رسيد. سايپا با اين تساوي 17 امتيازي شد و موقتاً تا رتبه ششم بالا آمد. سپاهان هم 23 امتيازي شد و در رتبه دوم باقي ماند.

در اخرين ديدار امروز پرسپوليس از ساعت 18 ميزبان داماش است که در صورت پيروزي مي‌تواند از فرصت به وجود آمده استفاده کند و تا رتبه دوم جدول بالا بيايد.

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا