همایش آموزشی سامانه نظارت آنی معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور ( سناما) روز سه شنبه در محل سالن اجتماعات سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی یزد، رئیس خزانه معین استان در این همایش، هدف از برگزاری آن را که در راستای بند ب و ج ماده 46 قانون برنامه پنجم توسعه و الکترونیکی کردن خدمات دولت برگزار شد آموزش ذی حسابان، مدیران مالی و مسئولان تنظیم حساب دستگاههای اجرایی استان با این سامانه بیان کرد.

" سید حسن میرزاده " تسریع در انجام فعالیت های مالی بین این سازمان و دستگاههای اجرایی، سهولت در دسترسی به این منابع و بالا بردن ضریب امنیتی نگهداری اطلاعات مالی را از مزیت های این سامانه برشمرد و گفت: با راه اندازی سامانه یاد شده از این پس ارائه صورت حساب های ماهانه و نهایی دستگاههای اجرایی (موضوع ماده 95 قانون محاسبات عمومی ) از طریق آن انجام می شود.

معاون نظارت مالی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد افزود: کلیه دستگاههای اجرایی استان مکلفند  اطلاعات مالی خود را در این سامانه ثبت  و از طریق آن صورت حساب های خود را به خزانه معین استان اعلام نمایند.

این همایش به مدت یک روز به همت سازمان امور اقتصادی و دارایی و خزانه معین استان یزد برگزار شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا