رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به حساسیت کار ذیحسابی بر تعامل، همکاری و همفکری ذی حسابان دستگاههای اجرایی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد " مراد علی میر " روز یکشنبه در جمع ذی حسابان دستگاههای اجرایی این استان از آنان به عنوان سفیران وزارت امور اقتتصادی و دارایی در این دستگاهها یاد کرد و اظهار داشت: ذی حسابان در جایگاه مدیر مالی انجام وظیفه می کنند و لازم است که از تخصص و تبحر لازم برخوردار باشند.

دبیر ستاد درآمد استان همچنین خواستار همکاری دستگاهها با ذی حسابان و جذب اعتبارات جاری و عمرانی توسط آنها شد و از برگزاری دوره آموزشی ذی حسابان استان در آینده خبر داد.

وی با اشاره به در پیش بودن روز خانواده و تکریم بازنشستگان از خدمات 30 ساله  بازنشستگان این سازمان تجلیل کرد و افزود: بازنشستگان افرادی باتجربه هستند که باید از تجربیات آنها برای پیشرفت امور استفاده کرد.

مدیر کل امور مالیاتی استان یزد هم در این نشست، نقش ذی حسابان را در وصول مالیات یادآور شد و گفت: آنها به نوعی در وصول مالیات، این مجموعه را کمک می کنند .

" سید رضا نوربخش " مشکلات و موانع اجرایی فراروی ذی حسابان در زمینه یاد شده را یادآور شد و تصریح کرد: آمادگی لازم را داریم تا با همکاری ذی حسابان این مشکلات را  برطرف کنیم و به نظر می رسد می توان با برگزاری دوره های آموزشی این کار را انجام داد.

معاون هزینه و رئیس خزانه معین استان یزد هم در این نشست از دستگاههای اجرایی استان خواست قبل از تامین اعتبار و مبادله موافقت نامه نسبت به افزایش حقوق کارمندان خود اقدام نکنند.

" سید حسن میرزاده " افزود: هرگونه افزایش حقوق قبل از تامین اعتبار و مبادله موافقت نامه بین دستگاه اجرایی و معاونت برنامه ریزی استانداری ممنوع می باشد.

وی همچنین از ذی حسابان و مدیران مالی دستگاههای اجرایی در ارائه به موقع صورت حساب های مالی اعم از جاری و عمرانی قدردانی کرد.

در این نشست با اهدای لوح سپاس از تعدادی بازنشستگان سازمان امور اقتصادی و دارایی استان تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا