همزمان با بهره برداري از ساختمان جديد سامانه ارتباطي 122 ، خدمات رساني شركت آبفا از طريق  اين سامانه ارتباطي، به منظور راهنمایي مشترکين در خصوص ثبت اطلاعات ورفع حوادث آب وفاضلاب ،خدمات رساني به موقع ، اطلاع رساني به مشتركين و افزايش سطح رضايتمندي آنها به صورت تخصصي تر امكان پذير شد.

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد مدير روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آبفا ضمن بيان اينكه ساختمان قديم سامانه 122 به دليل نداشتن امكانات و فضاي كافي ، مناسب نبوده است گفت : به همين دليل ساختمان جديد با فضاي بيشتر و با به كار گيري نرم افزار تخصصي تر در اين زمينه ، در نظر گرفته شد كه به تبع آن تغییر در ساختار ، ارتقا و بهبود روند کاری این مرکز را به وجودآورد . همچنين با افزايش تعداد خطوط ارتباطي اين سامانه، برقراري ارتباط راحت تر شهروندان امكان پذير شد.

محمد حسين شرعياتي افزود: از اين پس مشتركين شركت آبفا مي توانند به صورت شبانه روزي از طريق ارتباط با سامانه 122 ، تمامي درخواست هاي خود را از قبيل رفع حوادث آب وفاضلاب ، شكايات ، پيشنهادها ، انتقادها ، قطعي آب ، كيفيت آب و... را مطرح كنند .

وي از جمله اهداف و ماموريت هاي اين كانال ارتباطي را به وجود آوردن پل ارتباطي با مشتركين و برقراري ارتباط دو سويه ، تسريع در خدمات رساني و تعامل هدفمند،اطلاع رساني در خصوص خدمات شركت و  كاهش مراجعات حضوري و ايجاد بستر مناسب جهت كسب رضايت شهروندان اعلام كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا