سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با گرامیداشت سالروز ولادت امام رضا(ع) هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، از برگزاری مراسم نورافشانی بمناسبت میلاد این امام همام در پارک بزرگ شهر یزد خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، سیدحسن حسینی با اعلام این خبر گفت: این مراسم دوشنبه هفته جاری از ساعت 21 در پارک بزرگ شهر برگزار خواهد شد و همزمان با روز ولادت نیز ایستگا های پذیرایی صلواتی در سطح شهر، میزبان شهروندان یزدی خواهند بود.

 

وی بر لزوم افزایش نشاط شهروندان یزدی تاکید کرد و یکی از برنامه های سازمان برای تحقق این مهم را برگزاری جشن های عمومی ملی و مذهبی در مراکز و اماکن عمومی شهر از جمله پارکها اعلام کرد.

 

حسینی استقبال مردم از مراسم های گذشته را که به مناسبات مختلف ملی و مذهبی در شهر یزد برگزار شد را انگیزه محکمی برای تداوم این برنامه های عمومی برشمرد و افزود: نورافشانی آسمان دارالعباده یکی از برنامه های جشنهای ملی و مذهبی است که در شب ولادت امام رضا(ع) نیز آسمان یزد را درخشان خواهد ساخت.

 

این مسئول رویکرد سازمان را توسعه مباحث فرهنگی در سطح شهر برشمرد و افزود: در دهه کرامت نیز این سازمان گام های مهمی در ابعاد فرهنگی در شهربرداشته است که از جمله آن مشارکت در برگزاری جشن زیر سایه خورشید در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد بود.

 

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد همچنین به مشارکت این سازمان در اجرای تبلیغات شهری جشنواره فیلم رضوی در یزد اشاره کرد و از حمایت های سازمان از فعالیتهای فرهنگی، هنری و ورزشی خبرداد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا