در مدت زمان یک سال از 17 مردادماه سال 91 لغایت 17 مرداد سال جاری بیش از 220 خبر و گزارش خبری در رابطه با عملکرد شهرداری میبد و رویدادهای مرتبط با آن منتشر و به اطلاع عموم رسیده است.

در مدت زمان یک سال از 17 مردادماه سال 91 لغایت 17 مرداد سال جاری بیش از 220 خبر و گزارش خبری در رابطه با عملکرد شهرداری میبد و رویدادهای مرتبط با آن منتشر و به اطلاع عموم رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد در عصر جدید که عصر رسانه و ارتباطات می‌باشد اطلاع‌رسانی دقیق و سریع و ارتباط با شهروندان از مهم‌ترین وظایف نهادها و ارگان‌های دولتی میباشد و از این نظر در مدت مذکور و پس از انتقال وب‌سایت شهرداری میبد به پرتال جدید بیش از 220 عنوان خبری تولید محتوا شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

این عناوین خبری شامل اخبار عملکرد شهرداری، خدمات ارائه شده، مقالات، گزارش‌های تحلیل، حوادث آتش‌نشانی، آمارهای مربوطه، اخبار انتصاب‌ها، دیدارها، جلسات و همایش‌های عمومی، بازدیدها و اطلاعیه‌های شهرداری می‌باشد که علاوه بر انتشار بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری به نشانی www.meybod.ir  مهم‌ترین عناوین خبری از طریق پایگاه خبری یزدفردا(پربازدیدترین سایت استان یزد) با درج 176 عنوان خبر و همچنین از طریق پایگاه خبری میبدنیوز (اولین سایت خبری شهرستان میبد) با درج 83 عنوان خبر به اطلاع شهروندان و هم‌استانی‌های عزیز رسیده است.

در کنار آن می‌توان به اقبال و همکاری سایر سایت‌های خبری از جمله خبرگزاری ایرنا، خبرگزاری ایسنا، خبرگزاری مهر، یزد رسا، یزدنویس، یزدان نیوز، یزدما، میبد نوین، نارین‌نیوز، میبدخبر، میبدما و دیگر سایت‌ها اشاره داشت.

در حوزه رسانه‌های مکتوب نیز می‌توان همکاری فعال با روزنامه همشهری (ویژه‌نامه استان یزد)، درج عملکرد و اخبار شهرداری در هفته‌نامه میبدنوین و نشریه میبد، درج مصاحبه و اخبار کوتاه شهرداری در نشریه استقلال میبد، فضای مناسبی را برای انتشار آخرین اخبار و رویکرد شهرداری فراهم آورده است.

از مهم‌ترین مصاحبه‌های انجام شده با شهردار محترم مصاحبه سایت شهرخبر (در حاشیه نمایشگاه مدیریت شهری در مصلای تهران)، مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما در ایام نوروز، مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رابطه با رسیدگی به امور بانوان در شهر، مصاحبه با سایت میبدخبر در مورد ارزیابی عملکرد کلی شهرداری طی 5 سال و مصاحبه با سایت نارین‌نیوز در مورد مسائل شهری از جمله سد معبر و روند احداث پارک بانوان می‌باشد.

انتشار متن پیام و بیانیه شهردار میبد در مناسبت‌های مختلف، انعکاس حضور شهروندان در مراسمات مختلف در قالب گزارش تصویری، گزارش تفصیلی از افتتاح پروژه‌های شهرداری در ایام دهه فجر و هفته دولت و همچنین انتشار عملکرد نوروزی، رویکرد فرهنگی اجتماعی و عملکرد 5ساله شهرداری از دیگر فعالیت‌های انجام شده در حوزه اطلاع‌رسانی می‌باشد.

لازم به ذکر است از اسفندماه سال گذشته تاکنون سه شماره از نشریه داخلی شهرداری میبد تحت عنوان "شهرنامه" منتشر شده است.

شهرداری میبد در زمینه به‌روزرسانی و اطلاع‌رسانی جزء ارگان‌های برتر شهرستان و در سطح استان بوده و از نظر رتبه‌بندی در درج اخبار شهری میبد جزء ده سایت برتر و هم‌ردیف پایگاه‌های خبری شهرستان می‌باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا