تعداد 39 نفر از مردم مهريز براي بازسازي عتبات عاليات به كربلاي معلي اعزام شدند

به گزارش یزد فردا به نقل ازروابط عمومي فرمانداري مهريز،محرابیان مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مهریز در نشستی که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین و روحانیون استان و شهرستان در روز پنج شنبه مورخ 24/5/92 در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد گفت: تعداد ۳۹ نفر از مردم مهریزی نیز برای بازسازی عتبات عالیات به کربلای معلي اعزام شدند.

وی ادامه داد: کمک های مادی و معنوی آحاد مردم متدین شهرستان مهریز و همکاری آنها با دفتر ستاد در این شهرستان قابل توجه و ستایش است .

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان مهریز گفت: مردم مومن مهریز می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۱۰۰۰ صندوق قرض الحسنه صاحب العصر (عج) واریز نمایند.

در ادامه نیز امام جمعه مهریز با بیان اینکه افتخار شیعه محبت اهل بیت و عشق به خاندان رسول الله(ص)  است افزود: عشق و علاقه مردم این شهرستان به ائمه اطهار (ع) وصف ناپذیر است و این ستاد موجب می شود زمینه مشارکت مردم در بازسازی عتبات عالیات بیش از پیش فراهم شود.

برهان مردم مهریز را مردمی خیرمند نام برد و گفت: با توجه به فعالیت دشمنان اسلام و مکتب تشیع مردم باید برای بازسازی هرچه باشکوه حرم و بارگاه این امامان شریف مشارکت کنند تا خاری بر چشم دشمنان باشد.  

 

 

 

           


                   

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا