مدیر کل آموزش و پرورش : آزادگان سرافراز ، فرزندان پرافتخار ملت ایران اند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ، مدیر کل به همراه معاونین آموزش متوسطه و پشتیبانی با حضور در دفتر کار این عزیزان از دلاوری ، جانبازی و استقامت آنان  تجلیل و سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفتند .

" محمد کاظم رحیمی نژاد " در این مراسم ، روز 26 مرداد را روز شادی و شعف ملت ایران دانست و اظهار داشت : این روز در تاریخ ایران ماندگار است و در این روز ، ملت ایران از فرزندان پرافتخار خود استقبال کردند .

رحیمی نژاد با تجلیل از ایثارگری ملت ایران در دوران دفاع مقدس افزود : هر چه از آن ایام فاصله می گیریم ، عظمت ایثارگری و رشادت ملت ایران ، نمود بیشتری می یابد و همگان به عظمت ، ارزش و اهمیت این حماسه ، بیشتر پی می برند و کسانی که در دروان دفاع مقدس سهم کمتری داشتند و یا از این فرصت محروم شدند ، امروز بیشتر غبطه می خورند .

وی در ادامه ، ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های آتی را یادآور شد و گفت : انتقال این فرهنگ به مثابه یک بیمه نامه برای انقلاب و نظام اسلامی است .

رحیمی نژاد اظهار امیدواری کرد پیام آوران دفاع مقدس بتوانند به همان خوبی که تاریخ دفاع مقدس را تجربه کردند ، این تاریخ درخشان را با همان شفافیت به نسل های آتی منتقل کنند .

در ادامه این مراسم ، آزاده ي سرافراز علی دهقان بهابادی رئیس اداره بودجه آموزش و پرورش استان در خاطراتی به ذکر ایثار ، استقاومت و پایداری آزادگان پرداخت .

در پایان با اهدای لوح تقدیر از خدمات آزادگان سرافراز " علی دهقان بهابادی " و " دکتر عباسعلی ایمانی " تجلیل شد .

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا