مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفت از کمک 160 میلیون ریالی حامیان طرح اکرام به ایتام تحت حمایت این نهاد در چهارماهه اول سال جاری خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد، "محسن علیزاده" با بیان این مطلب افزود: کمیته امداد شهرستان تفت در راستای حمایت از خانوارهای نیازمند و به ویژه ایتام تحت حمایت این نهاد طرح اکرام ایتام را اجرا می نماید.

وی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 440 حامي نوعدوست و نیکوکار حمایت مادی و معنوی 95 يتيم تحت پوشش کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان تفت را بر عهده دارند.

علیزاده با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی در حمایت از ایتام اجرا می شود، اضافه کرد: حامیان با قبول کفالت ایتام و پرداخت مبلغ 300 هزار ریال به صورت ماهیانه به عنوان کمک معیشت، کمیته امداد را در اجرای این طرح خداپسندانه یاری می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفت گفت: در طی چهار ماهه اول سال 92، حامیان طرح اکرام ایتام بیش از 160 میلیون ریال به ایتام تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

محسن علیزاده به اجرای طرح اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در ماه رمضان امسال 50 حامی کفالت ایتام تحت پوشش این نهاد را عهده دار شدند.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا