جلسه شورای اسلامی شهر زارچ با حضور عزیزا...سیفی فرماندار و برخی دیگر از مسئولین برگزار شد.

عزیزا... سیفی در این جلسه با بیان اینکه  خدمت به مردم از شاخصهای اصلی مدیریت در ایران اسلامی است خاطر نشان کرد: مردم به عنوان پشتوانه اصلی نظام می باشند و از این رو خدمت به مردم از بهترین کارها است که خداوند برای مسئولین ارزانی داشته و دارای بیشترین ثواب در پیشگاه خداوند متعال است.

فرماندار با اشاره به اقدامات شورای سوم شهر زارچ در آبادانی و توسعه این منطقه از شهرستان یزد اضافه کرد: با پیگیری مسئولان و اعضای شورای شهر در طول چند سال گذشته شاهد افتتاح پروژه های مختلف حوزه عمرانی ،آموزشی ، کشاورزی و ... در بخش زارچ بوده ایم.

وی در خصوص تصفیه خانه شهر یزدو پیامدهای ناشی از آن گفت: بحث تصفیه خانه از دغدغه های اصلی مسئولان بوده است و در این خصوص با فعال شدن سیستم لجن فعال ، عدم گسترش و توسعه تصفیه خانه و همچنین اقدامات پیشگیرانه که توسط شرکت آبفا صورت خواهد گرفت  بخش اعظم این مشکلات مرتفع خواهد شد.

سیفی در ادامه همچنین با اعلام اینکه زمین برای احداث ساختمان جدید کتابخانه شهید بابایی در نظر گرفته شده است اظهار داشت: بحمدا... همزمان با پیگیری برای واگذاری زمین از جانب خیر محترم جناب آقای وکیلی یک محل جدید برای ایجاد فضای کتابخانه صورت گرفته است که در این خصوص نیز با اعتبارات تخصیصی برای هر دو کتابخانه بزودی شهر زارچ دارای دو کتابخانه با کتب جدید و امکانات به روز خواهد شد.

فرماندار یزد با اشاره به واگذاری زمین به جوانان زارچ جهت احداث مسکن افزود: این موضوع چند سال از طرف مردم و مسئولان مورد پیگیری قرار گرفته است تا در نهایت با برگزاری جلسات متعدد با دستگاه های اجرایی مقرر شده است اداره کل راه وشهرسازی بخش از این زمین ها به صورت مزایده در اختیار مردم قرار گیرد.

در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر زارچ از تلاشهای صورت گرفته توسط مسئولان شهرستان تقدیر و تشکر کردند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا