رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اردکان : در سه ماهه نخست سال جاری 780 نفر از کارآموزان اردکانی موفق به کسب مهارت به میزان 97 هزار نفر – ساعت شدند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد نادر متألهی ضمن اعلام این خبر گفت : بیشترین عملکرد آموزشی از ابتدای سال تا کنون مربوط به مرکز خواهران الزهرا این شهرستان با آموزش 354 مهارت آموز به میزان 60 هزار و 105 نفر – ساعت بوده است .

وی عنوان کرد : ارائه آموزش های مهارتی در هشت کارگاه این مرکز شامل کارگاه ثابت شهری ویژه برادران ، مرکز خواهران الزهرا ، کارگاه ضمن کار و صنایع و اصناف ، کارگاه شعب شهری و بخش های روستا ، زندان و استاد – شاگردی انجام گرفت .

وی در ادامه ابراز کرد : کارگاه آموزش رایانه برای 165 نفر از کودکان و آموزش شهروند الکترونیک برای 52 نفر از بانوان اردکان نیز با همکاری شهرداری این شهرستان در حال برگزاری است .

متألهی در مورد عملکرد واحد سنجش و ارزشیابی مرکز اردکان اعلام داشت : برگزاری آزمون پایان دوره دولتی و آموزشگاه های آزاد برای 303 مهارت آموز و پذیرش و برگزاری آزمون ادواری غیر حضوری برای 20 نفر از عملکرد این بخش است .

وی پذیرش و برگزاری آزمون قالیبافی برای 30 نفر از قالیبافان شهرستان که متقاضی بیمه بودند را هم از عملکرد واحد سنجش و ارزشیابی مهارت مرکز اردکان دانست .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا