بیانیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان یزد به مناسبت روز جهانی قدس

روز قدس روز آرمانها و اهداف مقدس و اسلامی این امت است. (امام خامنه ای)

اسلام به عنوان خاتم ادیان توحیدی هماره منادی آزادی خواهی و استقلال در پرتو وحدت و انسجام بوده و پیروان خویش را به رعایت حقوق انسان ها دعوت می نماید. اما امروز شاهدیم که استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار برای تامین و حفظ منافع سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خود رژیم نا مشروع صهیونیستی را مورد حمایت همه جانبه خود قرار می دهد. این در حالی است که مسلمانان در سراسر جهان، نه تنها مورد کوچکترین حمایتی قرار نمی گیرند، بلکه بزرگترین قربانی تروریسم دست ساخته رژیم صهیونیستی هستند.

متاسفانه امروز حقوق بشر و دموکراسی در چارچوب منافع آمریکا و رژیم صهیونبیستی تفسیر می شود و گروههای مقاومت، مانند شاخه نظامی حزب الله در لیست تروریسم قرار می گیرند در حالی که از تروریسم برای نابودی حکومت مردمی سوریه حمایت می شود. و یا دموکراسی به سرکار آمدن رژیم های حامی غرب و آمریکا تفسیر می گردد، حتی اگر با کودتا و موروثی باشد.

روز قدس روزی است که با حضور یک پارچه در صحنه ضمن اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی، نقشه های شوم  استکبار برای مسلمانان و مظلومان جهان برملا و جهانیان بویژه مسلمانان از خطرات بی نظمی حاکم بر جهان آگاه می شوند.

لذا ما دانشگاهیان استان یزد با گرامیداشت یاد و  خاطره شهیدان والامقام و امام راحل عظیم الشان و سپاس از ملت شریف و بصیر ایران اسلامی به خاطر حضور در همه صحنه های انقلابی و اسلامی، بویژه در مواقع حساس و سرنوشت ساز همگام با سایر اقشار، با حضور دشمن شکن خویش در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن عمل به وظیفه دینی و به نمایش گذاشتن عزت و اقتدار ملی و اسلامی حمایت قاطع خویش را از مقاومت اسلامی در سراسر جهان بویژه در فلسطین، سوریه و لبنان اعلام می نماییم.

 و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا