نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس تفکیک وزارت ورزش و جوانان را عاملی برای تقویت این دو حوزه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه شنیده‌ها حاکی از این است که دولت آینده تمایل دارد به حوزه جوانان استقلال بیشتری دهد.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی خود از تفکیک وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: در این زمینه باید دولت جدید مستقر و در آن زمان تصمیم لازم اتخاذ شود.

وی افزود: شنیده‌های حاکی از آن است که دولت آینده خود تمایل دارد به حوزه جوانان بیشتر پرداخته و استقلال این بخش را حفظ کند. بنابراین باید تا استقرار دولت جدید صبر کرد.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه این اتفاق می‌تواند هر کدام از بخش‌ها را تقویت کند همچنین گفت: کنار هم قرار گرفتن دو حوزه ورزش و جوانان به طریقی موجب جفا در حق جوانان شده است و امور جوانان زیر سایه پررنگ ورزش گم شده اما اینکه بتوانیم مسائل جوانان را پررنگ‌تر و تخصصی‌تر در نظر گیریم کار بسیار پسندیده‌ای است.

تابش خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد اگر وزارت ورزش به طور مستقل فعالیت کرده و امور جوانان نیز مانند گذشته تحت عنوان سازمانی در زیر مجموعه ریاست جمهوری فعالیت کند قطعا مفید خواهد بود.

وی درباره اینکه آیا این تفکیک خلاف قانون برنامه است یا خیر؟ گفت: در مورد این طرح قرار نیست وزارتخانه جدیدی اضافه شود بلکه یک وزارتخانه مستقل شده و دیگری با عنوان یک سازمان مستقل فعالیت خواهد داشت؛ در نتیجه مشکلی را ایجاد نمی‌کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا