نباید نگاه رأی اعتماد گرفتن وزرای کابینه یازدهم از مجلس به تابو تبدیل شود لذا دولت روحانی را نباید بیش از حد مجبور به تن دادن به خواسته های مجلس کرد.

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان  با اشاره به نقش احزاب در تشکیل کابینه روحانی تأکید کرد: در اینکه دو جناح اصلی در تحولات سیاسی کشور مؤثر هستند هیچ شکی نیست واین امر واقعیت دارد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب همواره در سخنان خود اشاره به تشکیل دولت فراجناحی داشته اند اظهار داشت: باید از سخنان دکتر روحانی در زمینه تشکیل کابینه فراجناحی استقبال شود که مطمئناً این امر در ساماندهی برخی مسائل تاثیر گذار است.

تابش در ادامه در رابطه با رأی اعتماد مجلس به کابینه پیشنهادی روحانی تصریح کرد: نباید نگاه رأی اعتماد گرفتن وزرای کابینه یازدهم از مجلس به تابو تبدیل شود لذا دولت روحانی را نباید بیش از حد مجبور به تن دادن به خواسته های مجلس کرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: روند صحیح رأی اعتماد به وزرا می تواند افرادی را وارد کابینه کند که به ارزشها احترام گذاشته و به گفتمان اعتدال پایبند باشد.

تابش افزود: کارآمدی و تجربه کافی در تعیین افراد کابینه یازدهم امری ضروریست.

نماینده مردم اردکان با اشاره به حضور و نقش زنان در کابینه دولت روحانی تأکید کرد: مطمئناً حضور زنان در کابینه روحانی تأثیرات مثبتی خواهد داشت.

تابش با بیان اینکه زنان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند افزود: زنان همواره نشان داده اند که در هر عرصه ای که وارد می شوند می توانند به مؤفقیت دست پیدا کنند لذا نباید زنان را از حضور در مناسبات سیاسی کشور محروم کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا